پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
بخشدار میانکوه شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری از شکسته شدن لوله انتقال نفت خام خوزستان به پالایشگاه اصفهان در پی بارندگی های 48 ساعت گذشته و رانش زمین در منطقه 'گندمگار' این استان خبر داد.
شعارسال: امام داد شهبازی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این پدیده طبیعی که شامگاه جمعه اتفاق افتاد موجب جاری شدن نفت خام در رودخانه 'سرخون' در این منطقه شد.

وی از آماده باش و اعزام بموقع نیروهای امداد و نجات در کمترین زمان ممکن برای مهار نفت و ترمیم خط لوله خبر داد و تصریح کرد: از ساعات اولیه حادثه ماموران و کارشناسان خطوط نفت استان اصفهان برای مهار نفت وارد عمل شده اند.

بخشدار میانکوه با اشاره به وجود تعدادی مزرعه پرورش ماهی سردابی در مسیر رودخانه سرخون و آلودگی نفتی افزود: احتمال تلفات محصولات آبزی در مزارع پایین دست حادثه دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: آب رودخانه سرخون برای مصارف شرب و خانگی استفاده نمی شود، اما احتمال وارد شدن خسارت به زمین های کشاورزی پایین دست وجود دارد.

بخشدار میانکوه بیان کرد: با پیش بینی مسئولان شرکت نفت اصفهان کار تعمیر خط انتقال نفت تا پایان روز جاری به اتمام خواهد رسید.

شهرستان اردل در سال های گذشته بدلیل سستی خاک و ناهمواری زمین با رانش زمین مواجه بوده است.

شهرستان اردل از توابع چهارمحال و بختیاری در 95 کیلومتری شهرکرد واقع است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال جدیدترین ها، تاریخ انتشار: 13 آذر 1395، کدخبر: 814906، www.jadidtarinha.net

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
خدا به خیر گذروند. واقعا می تونست فاجعه زیست محیطی بزرگی بوجود بیاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین