پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مديران ضعيف چهار‌محال و بختياري بايد استعفا کنند.

شعار سال: قاسم سليماني دشتکي در نشست مشترک ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي و شوراي هماهنگي بانک‌هاي استان پيرامون مديران ضعيف استان اظهار کرد: در صورت سهل‌انگاري و يا ضعف هر کدام از مديران در خصوص پيگيري پروژه‌ها و طرح‌هاي مربوط به اقتصاد مقاومتي، مدير مربوطه بايستي استعفا دهد.

استاندار چهار‌محال و بختياري گفت: در صورت سهل‌انگاري و يا ضعف هر کدام از مديران در خصوص پيگيري پروژه‌ها و طرح‌هاي مربوط به اقتصاد مقاومتي، مدير مربوطه بايستي استعفا دهد.

قاسم سليماني چندي پيش درنشست شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري هم گفته بود: حتي اگر در اين موضوع مديران ارشد کشوري براي برکناري مدير خاطي مخالف باشند به اتفاق تعدادي از مديران به دستگاه اجرايي مربوطه مي روم و درب اتاق آن مدير را پلمپ مي کنم، چون اين گونه افراد حتي لياقت کامندي در استان را هم ندارند.

اين در حالي است که استاندار مدت ها پيش هم مديران ضعيف را تهديد به برکناري کرده بود اما هيچ گونه تغييري در مديريت استان ديده نشد و مديران ضعيف همچنان در استان مشغول به کار هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کلار، تاریخ 2 آذر 95، کد مطلب: 238077: www.kalar.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین