پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
خیابانها و کوچه های شهرک مازه گلی شهر اردل بعد از گذشت 5 سال هنوز آسفالت نشده که مشکلات این شهرک در بحث اجرای پروژه آسفالت نکردن کوچه ها و خیابانها ناشی از کم کاری شهرداری این شهر شده است.
شعارسال: از آنجایی که یکی از شاخصه هایی که شهر را از سایر مناطق و روستا متمایز می سازد رسیدگی و آسفالت و یکدست کردن معابر و خیابان ها و کوچه ­ها می باشد لازم است که مجموعه شهرداری و شورای شهر اردل اقدامات جدی تری در این خصوص انجام دهند.

متاسفانه تمامی خیابانها و کوچه های شهرک مازه گلی در اردل آسفالت نبوده که این امر سبب ایجاد مشکلات بعدی در زمان بارش ها خواهد شد، چرا که بیشتر کوچه های آن خاکی است که شاهد نگرانی ها و نارضایتی های مردمی در این شهرک هستیم.

شهروندان ساکن شهرک مازه گلی: کم کاری شهرداری در آسفالت نکردن خیابانها و کوچه های شهرک مازه گلی مشکلاتی ایجاد کرده است.

این شهروندان از شهردار محترم درخواست کردند که هر چه زودتر خدمات شهری را با سرعت بیشتری پیگری کرده و با اولویت آسفالت‌ریزی و فعال کردن کارخانه به مرمت، لکه‌گیری و روکش آسفالت در بسیاری از معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها اقدام کند.

این شهروندان همچنین با گلایه از شرکت مخابرات شهرستان در خصوص انتقال خط تلفن ثابت به این شهرک که بعد از دوسال نامه نگاری و پیگیری های مکرر هیچگونه اقدامی از این شرکت در راستای حل این خواسته صورت نگرفت که انتظار می رود مسئولین مربوطه توجه ویژه ای در این خصوص داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری هنا، تاریخ انتشار: 15 آذر 1395، کدخبر: ۲۱۴۰۰۷، www.hena.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین