پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح پایش دقیق واحدهای صنعتی در استان اجرا و نتیجه آن تا 2 هفته آینده اعلام می‌شود.

شعارسال : نعیم امامی اظهار داشت: در راستای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی در زمینه‌های سرمایه در گردش، دارایی، مدیریت و تأمین اجتماعی و ارائه ظرفیت‌های واقعی واحدهای صنعتی نسبت به ظرفیت اسمی طرح پایش واحد به واحد در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: 1240 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند که از این مجموع 240 واحد غیرفعال هستند.مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده، بیش از 90 درصد از 240 واحد غیرفعال استان در نتیجه سوءمدیریت، سوء نظارت بانک‌های ارائه دهنده تسهیلات و سودجویی افراد تعطیل هستند.

امامی با اشاره به هزار واحد صنعتی فعال استان خاطرنشان کرد: واحدهای فعال استان سال گذشته با مشکل سرمایه در گردش مواجه بودند که با ارائه تسهیلات از منابع صندوق توسعه، بانک‌ها و ارائه کمک‌های فنی و اعتباری مشکل آن‌ها برطرف شد اما امسال متأسفانه با مشکل رُکود و کاهش فروش مواجه هستند.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش صادرات و کاهش مشکل رُکود واحدهای صنعتی استان 2 هیئت تجاری از سال گذشته به کشورهای ترکیه و روسیه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت‌های به دست آمده در جذب بازارهای خارجی، تا پایان امسال یک هیئت تجاری به عمان اعزام می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست شهرک آب معدنی کوهرنگ به مساحت 40 هکتار افزود: نخستین واحد آب معدنی با عنوان «نگین زردکوه» با آخرین تکنولوژی روز دنیا و تولید 28 هزار بطری آب معدنی در هر ساعت و با رویکرد صادرات تا پایان امسال راه‌اندازی و زمینه اشتغال 100 نفر را فراهم می‌کند.

امامی با بیان اینکه 3 واحد آب معدنی در سال 95 در شهرک آب معدنی زردکوه به بهره‌برداری می‌رسند، بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با 30 تا 50 درصد سرمایه نقدی و دریافت تسهیلات با سود متعارف بانکی در شهرک آب معدنی کوهرنگ سرمایه‌گذاری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار جمعه 13 آذر 1394 ، کد مطلب : 933547 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
جذب سرمایه خارجی از کشور های دوست بسیار کار مناسب و خوبیه در صورتی که منافع جوانان و تکنولوژی ایران در قرارداد ها حفظ بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین