پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
معاون استاندار مرکزی گفت: ساخت زائرسرای امام رضا(ع) استان در مشهد با کمبود اعتبار مواجه است که از فرمانداری‌ها و تمامی مردم تقاضای حمایت داریم.
شعارسال: شکرالله حسن‌بیگی ظهر امروز در حاشیه همایش فرمانداران استان در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت زائرسرای امام رضا(ع) استان مرکزی در مشهد و کندی پیشرفت فیزیکی آن اظهار داشت: بحث مسائل و مشکلات ساخت زائرسرای امام رضا(ع) در مشهد را باید مورد توجه قرار دهیم و این مشکلات به کمبود اعتبار برمی‌گردد که قرار شد هر شهرستانی هزینه تعدادی از سوئیت‌های این زائرسرا را برعهده بگیرد که این تقسیم‌ها با توجه به شرایط هر شهرستان انجام شد و برخی مسئولیت تعداد بیشتری و برخی مسئولیت تعداد کمتری از ساخت این سوئیت‌ها را برعهده گرفتند.

وی افزود: مدیریت این سوئیت‌ها هم به شهرستان‌های حمایتت‌کننده محول می‌شود، مردم هم می‌توانند کمک‌ها و حمایت‌های خود را ارائه کنند چراکه این زائرسرا به منظور اقامت مسافران بی‌بضاعت ساخته می‌شود.

معاون استاندار مرکزی تصریح کرد: تصمیم مهمی بود الان چندماهی می‌شود که کلنگ‌زنی شده ولی پیشرفت کار خیلی کند بوده و امیدواریم که با این تقسیم کاری که انجام شد شاهد پیشرفت خوبی در آینده باشیم، کمک به ساخت این زائرسرا کار خداپسندانه‌ای است.

حسن‌بیگی بیان کرد: در این همایش یک‌روزه که 12 فرماندار و همین‌طور استاندار مرکزی حضور داشتند، بحث‌های مختلفی مطرح شد که بخشی از آن برمی‌گشت به مسائل اجرایی انتخابات، کمبودهای تدارکاتی، پشتیبانی و از این قبیل مسائل و همین‌طور بحث بدهی انتخابات گذشته مطرح شد.

وی ادامه داد: برخی از فرمانداری‌ها برای هزینه‌های انتخابات مجلس دهم و خبرگان پنجم هنوز هم بدهی دارند که این موضوع امروز مطرح شد و تصمیماتی برای آن گرفته شد اما بخش عمده بحث‌ها مربوط به امور اجرایی انتخابات بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 1334032 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
مردم مطمئنا کمک های بیشتری را برای ساخت این بنا ارسال میکنند ؛تجربه نشان داده که اکثر این اماکن با مشارکت مردم ساخته شده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین