پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
استاندار خوزستان گفت: راه و شهرسازی به صورت جدی اهتمام داشته باشد که جاده از بستان تا چذابه چهار بانده شود و این پروژه هرچه سریعتر به مناقصه رفته و تعیین تکلیف شود.
شعارسال: غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی شریعتی اظهار کرد: امیدواریم این جلسات ستاد اربعین منظم برگزار شود تا سال آینده با کارهای دو ماهه و یا روزمره و آن هم با حجم بالا مواجه نباشیم.

وی افزود: راه و شهرسازی به صورت جدی اهتمام داشته باشد که جاده از بستان تا چذابه چهار بانده شود و این پروژه هرچه سریعتر به مناقصه رفته و تعیین تکلیف شود. از مسیر عبدالخان نیز که پنج کیلومتر از 45 کیلومتر در حال کار است نیز باید برای بهسازی و عریض شدن کل مسیر در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اگر جمعیت زائران افزایش پیدا کند دیگر جاده ها توان و کشش لازم را ندارند.

شریعتی خطاب به منطقه آزاد اروند و فرماندار خرمشهر گفت: در ایام اربعین بحث صادرات و پایانه تجاری در مرز شلمچه با توجه به وجود زیرساخت ها یک برنامه ریزی شود تا اختلالی در کار اقتصادی ایجاد نشود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 3918921 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین