پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
استاندار استان چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه توسعه چهارمحال و بختیاری با ورود راه آهن وفعال شدن حمل و نقل ریلی فراهم می شود و سرعت پیشرفت استان چند برابر می شود.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکیبا اشاره به اینکه زمینه توسعه چهارمحال و بختیاری با ورود راه آهن به استان فراهم می شود و سرعت پیشرفت استان چند برابر می شود، اظهار داشت: ورود راه آهن به استان زمینه سرمایه گذاری را در استان افزایش می دهد.

استاندار استان چهارمحال و بختیاری افزود: ورود ریل راه آهن به استان چهارمحال و بختیاری یکی از شاخص های توسعه ای به شمار می رود که موجب توسعه حوزه های دیگر می شود.

وی با عنوان کرد: ورود راه آهن زمینه اشتغال را در استان چهارمحال و بختیاری افزایش خواهد داد و در زمان احداث راه اهن نیز اشتغال قابل توجهی در سطح استان ایجاد می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی با بیان اینکه افزایش تقاضای سرمایه گذاری در سطح استان توسط بخش خارجی از رشد بالایی برخوردار بوده است، عنوان کرد: تقاضای سرمایه گذاری خارجی در سطح استان بیش از ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: با ورود راه آهن به استان و فراهم شدن زمینه حمل و نقل ریلی در استان، ورود سرمایه گذاران خارجی و داخلی به سطح استان افزایش پیدا می کند.

استاندار استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مشکلات مهم در سطح استان در حوزه حمل و نقل، گران بودن کرایه حمل و نقل است که فعال شدن حمل و نقل ریلی در استان و پایین بودن کرایه این نوع حمل و نقل نسبت به حمل و نقل های دیگر زمینه فعالیت بیشتر واحد های تولیدی و سرمایه گذاری را در سطح استان فراهم می کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 21 آذر 1394، کد مطلب:2997791:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
حمل و نقل ریلی به دلیل هزینه کم و سطح جابهجایی بالای کالا بسیار برای صنایع یک استاد و کشور مهم است و به تولیدی های بزرگ کمک بسیاری میکند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین