پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: یکی از مهمترین اولویت کاری این مجموعه درسال 96 رساندن نرخ بی سوادی به زیر یک درصد در این استان است.

شعارسال: محرمعلی الهویی افزود: رساندن نرخ بی سوادی در البرز به کمتراز یک درصد نیاز به مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی در کنار خانواده نهضت سواد آموزی در این استان دارد. وی اظهارکرد: برای تحت پوشش قرار دادن جامعه هدف درالبرز باید زمینه حضور مردم درمراکز یادگیری محلی هموار شود. وی با اشاره به راه اندازی مراکز یادگیری محلی در سال 95 در البرز یادآور شد: ایجاد زمینه مناسب برای حضور گروه های مختلف سنی در این مراکز که در آن ها خدمات آموزشی - مهارتی ارائه می شود یکی از راه های ایجاد انگیزه در بین افراد بی سواد با هدف کاهش نرخ بی سوادی در این استان است. معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: هدایت افراد بی سواد و افرادی که سواد دارند ولی مهارت حرفه ای ندارند به سوی مراکز یادگیری محلی نیاز به مشارکت و عزمی بسیجی وار در استان دارد. الهویی اضافه کرد: اکنون در دورترین روستاهای این استان از جمله طالقان ، جاده چالوس و اشتهارد افراد بی سواد شناسایی و تحت پوشش قرار گرفته اند. وی، موفقیت البرز در اهداف تعیین شده در فرایند راه اندازی ، کاری و اجرایی مراکز یادگیری محلی و سایر برنامه ها درسال 95 را نشانه روحیه کار مشارکتی و توجه به منویات معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری دراین استان ذکر کرد. وی خاطرنشان کرد: از سوی سازمان نهضت سواد آموزی کشور در سال گذشته البرز به عنوان پایلوت مراکز یادگیری محلی انتخاب شد که این مهم حاکی از موفقیت این استان در اجرای طرح ملی راه اندازی مراکز یادگیری محلی دارد.الهویی البرز را جز 5 استان با سواد کشور عنوان کرد و افزود: درزمان حاضر با توجه به درصد با سوادی 98.5 درصدی افراد در کشور استان البرز نیز با برداشتن گام های مثبت در این راه از میانگین کشوری نیز پیشی گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سپیدار آنلاین ، تاریخ انتشار: 10فروردین1396، کدخبر: 176210: www.p-sepidar.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
مگه ممکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین