پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۸۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
منصور امین گفت:اگر روحانی صدسال دیگر هم رئیس‌جمهور ایران باشد با این روحیاتی که دارد و تیم میلیاردی که پیرامون او را گرفته‌اند دردی از درد مردم دوا نخواهد شد.

شعار سال: منصور امین در واکنش به موج من نگفتم های رئیس جمهور اظهار داشت:مردم ایران در سال 92 در تلویزیون وعده حل مشکلات اقتصادی در صد روز را به چشم خود از زبان آقای روحانی دیدند.

وی ادامه داد:ولی امروز رئیس‌جمهور بعد از گذشت چهار سال می‌گوید من چنین حرفی نزدم و مشکلات اقتصادی تا صدسال دیگر هم حل نخواهد شد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اهواز تاکید کرد:البته وی درست می‌گوید که مشکلات تا صدسال دیگر هم حل نخواهند شد چراکه یا وزیران میلیاردری مثل نعمت زاده و آخوندی و ... مشکلات معیشتی مردم حل نخواهد شد.

وی افزود:اگر روحانی صدسال دیگر هم رئیس‌جمهور ایران باشد با این روحیاتی که دارد و تیم میلیاردی که پیرامون او را گرفته‌اند دردی از درد مردم دوا نخواهد شد.

دکتر امین تصریح کرد:ایران رئیس‌جمهور و وزیرانی می‌خواهند که جوان، انقلابی و کارآمد باشد مدیرانی برای رضای خدا به مردم خدمت کنند نه مثل برخی آقایان فقط به فکر شرکت‌های وارداتی و صادراتی خودشان باشند.

وی اضافه کرد:وقتی وزیری مولتی میلیاردر باشد به فکر حل کردن مشکلات مردم و جوانان نخواهد بود و وضعیت امروز پیش می‌آید که بیکاری در خوزستان و کشور بیش از 25 درصد است و مردم محتاج نان شب خود شده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ 23 فروردین 96، کد مطلب: 131127: www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
اون موقع که مردم رای میدادن باید فکر اینجاهارو میکردین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین