پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
بنا بر اعلام رئیس ستاد انتخابات خوزستان برگزاری انتخابات شورا به صورت الکترونیک در 4 شهر استان قطعی شده است.

شعار سال: رئیس ستاد انتخابات خوزستان در گفتگویی اعلام کرده است که برگزاری انتخابات شورا به صورت الکترونیک در 4 شهر خوزستان قطعی شده است. علی‌حسین حسین‌زاده می‌گوید: 4 شهر ماهشهر، امیدیه، بهبهان و خرمشهر امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک را دارند.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر خوزستان هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 29 اردیبهشت امسال برگزار می‌شود و مردم در اهواز برای انتخاب 13 نفر، در آبادان و دزفول برای انتخاب 9 نفر، در 13 شهر برای انتخاب 7 نفر و در 60 شهر دیگر برای انتخاب 5 نفر پای صندوق‌های رأی می‌آیند تا 422 عضو 76 شهر خوزستان را انتخاب کنند.

انتخابات شورای شهر به‌طور رسمی با دستور رئیس ستاد انتخابات کشور از 25 اسفندماه 1395 کلید خورد و فرآیند انتخابات در استان با تشکیل کمیته‌های متناظر با ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد. بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده، 60 هزار نفر در استان از عوامل اجرایی انتخابات هستند تا ساماندهی این فرآیند به نحو مطلوب انجام شود.

27 حوزه انتخابی در استان وجود دارد که 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ 23 فروردین 96، کد مطلب: 131129: www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
تجاربی که از این شیوه برگزاری گرفتیم، چیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین