پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
یکی از وعده‌های رئیس‌جمهور در دی ماه 92 در اهواز به مردم خوزستان، حل کردن مشکل فاضلاب خوزستان بود اما چشمه‌های جوشان فاضلاب در خیابان‌های خوزستان گواه عدم تحقق این وعده رئیس جمهور مثل دیگر وعده های او به خوزستان بعد از گذشت چهار سال است.

شعار سال: یکی از وعده‌های رئیس‌جمهور در دی ماه 92 در اهواز به مردم خوزستان، حل کردن مشکل فاضلاب خوزستان بود اما چشمه‌های جوشان فاضلاب در خیابان‌های خوزستان گواه عدم تحقق این وعده رئیس جمهور مثل دیگر وعده های او به خوزستان بعد از گذشت چهار سال است.


آیا به راستی رئیس جمهور این معضل را حل کرد؟ امروز بعد از گذشت چهار سال از وعده دولت، وضعیت فاضلاب خوزستان بهتر که نشده هیچ بلکه بدتر هم شده است تا حتی در روزهایی که خبری از یک قطره باران هم نیست خیابان‌های شهر به دریاچه‌هایی از فاضلاب مبدل شده و فاضلاب‌ها هم چنان همسایه قدیمی کارون از نفس افتاده باشند.


رئیس‌جمهور در اسفند 95 درحالی‌که باید جوابگوی وعده بر زمین‌مانده خود می بود با اعتمادبه‌نفس کامل یک‌بار دیگر در اهواز مسئله آب و فاضلاب را یکی از موضوعات بسیار مهم استان خوزستان عنوان کرد و گفت که این موضوع در دولت دنبال می‌شود و باید اقدام فوری در این راستا انجام دهیم.

وی بدون اشاره به اینکه سال 92 هم وعده حل این مشکل را داده است با منت گذاشتن بر سر مردم خوزستان گفت: این اقدام فوری از طریق بودجه‌های معمول امکان‌پذیر نیست و به‌عنوان هدیه این سفر به مردم خوزستان، قول می‌دهیم که یا از طریق صندوق توسعه ملی و یا از طریق فاینانس این موضوع را حل‌وفصل کنیم.

از سوی دیگر دولت تدبیر و امید بعد از گذشت 4 سال از عمر خود در روزهای پایانی‌اش در خیابان‌های خوزستان بیلبوردهایی را نصب‌کرده و از اختصاص بودجه‌ای برای فاضلاب خوزستان خبر می‌دهد وعدهایی که چهار سال پیش‌داده اما امروز دوباره برای رأی گرفتن از مردم فقط آنها را تکرار می‌کند.

بهتر نیست رئیس محترم دولت به‌جای وعده‌های انتخاباتی دقیقاً بفرماید در این چهار سال برای فاضلاب خوزستان چه کرده‌اند که دوباره نزدیک انتخابات همان وعده‌های چهار سال پیش را دوباره مطرح می‌کنند آیا زمان پاسخگویی به وعده‌هایی که به خوزستان داده‌شده فرا نرسیده است؟

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ 23 فروردین 96، کد مطلب: 131084: www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین