پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش استان مازندران گفت: متأسفانه از این انجمن استفاده ابزاری شده و در خیلی از موارد انجمن اولیاومربیان را با مشارکت مالی مساوی دانسته‌اند.

شعار سال: سعید ریاحی عصر شنبه در نشست هم‌اندیشی رؤسای انجمن اولیاومربیان مدارس شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: آموزش‌وپرورش نهاد بزرگی است که می‌بایست در تدوین برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های خود از مشارکت همه اعضا ازجمله خانواده‌ها بهره‌مند شود.

رئیس انجمن اولیاومربیان آموزش‌وپرورش استان مازندران ادامه داد: تعلیم و تربیت رسمی آموزش‌وپرورش کشور بدون مشارکت مؤثر خانواده‌ها اجرایی و عملیاتی نمی‌شود.

وی موفقیت آموزش‌وپرورش را با نقش مؤثر خانواده توأم دانست و افزود: مدیران مدارس موظفند برنامه‌های خود را به تصویب شورای مدرسه که دومین رکن مدرسه و نهاد اصلی تصمیم‌گیری است، برسانند و همه اسناد مالی مدارس بدون تأیید رئیس انجمن اولیاومربیان آن مدرسه غیر معتبر است.

رئیس انجمن اولیاومربیان استان مازندران با اشاره به تشریفاتی بودن برخی از انجمن‌های اولیاومربیان، گفت: این انجمن‌ها هنوز نقش اصلی خودشان را پیدا نکرده و بود یا نبودشان در مدرسه فرقی نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد از 260 نفر رئیس انجمن اولیاومربیان قائم‌شهر دارای تحصیلات عالیه هستند، تصریح کرد: باید مدیران مدارس از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنند.

ریاحی افزود: اولین هدف رئیس انجمن استفاده از مشارکت همه خانواده‌هاست.

رئیس انجمن اولیاومربیان آموزش‌وپرورش استان مازندران خاطرنشان کرد: متأسفانه از این انجمن استفاده ابزاری شده و در خیلی از موارد انجمن اولیاومربیان را با مشارکت مالی مساوی دانسته‌اند درحالی که وظیفه‌ای که اعضای انجمن دارند مشارکت همه‌جانبه و در همه امور است و نباید آن را وسیله‌ای برای جلب مشارکت‌های مالی مدرسه قرارداد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر,تاریخ انتشار 28 آذر 1394,کد مطلب: 3004200 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین