پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری قرآن در مرکز علمی ـ کاربردی این نهاد انقلابی برای اولین بار در استان خبر داد .
شعار سال:سیدروح الله پورمحمدی ، منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش خبرنگاری قرآن در دیگر استان‌ها برگزار می‌شده که امسال نیز در مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی این استان برای اولین بار برگزار خواهد شد .

وی افزود: دوره‌های با قرآن در طبیعت، کرسی تلاوت و تدبر، مسابقات کتابخوانی تفسیر نور از دیگر برنامه‌های قرآنی پیش رو مرکز علمی ـ کاربردی این نهاد انقلابی است .

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جشنواره قرآنی معراج ویژه اعضای جهاددانشگاهی و خانواده‌هایشان به میزبانی استان یزد، خاطرنشان کرد: این اقدام بسیار مطلوب و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی است .

پورمحمدی با اشاره به اهمیت برپایی این جشنواره، تصریح کرد: از آنجایی‌که موضوعات قرآنی از بخش‌های مهجور جامعه است، بر ضرورت برگزاری چنین برنامه‌های ازسوی نهادهای فرهنگی تاکید کرد .

وی در خصوص تعداد شرکت‌کننده در جهاددانشگاهی این استان، ادامه داد: با توجه به اینکه پوسترهای جشنواره با تاخیر به استان رسیده، تبلیغات انجام شده و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد حداکثری شرکت را داشته باشیم .

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد درخصوص تشویق به حضور حداکثری برای شرکت در جشنواره، عنوان کرد: با توجه به محورهای متنوع جشنواره از تمامی کارکنان جهاد به همراهی خانواده‌هایشان، جهت شرکت دعوت می‌شود، ضمن اینکه به برگزیدگان استانی نیز هدایای نفیسی تعلق می‌گیرد .

به گزاترش ایسنا، سومین دوره ضیافت قرآنی معراج ویژه اعضای جهاددانشگاهی و خانواده‌هایشان در رشته‌های حفظ(سوره یس و الرحمن)، قرائت(تحقیق و ترتیل)، خطابه‌خوانی و حفظ، ترجمه و تفسیر سوره واقعه در رده سنی بالای ۱۶سال با ثبت‌نام در سایت از ۲۵ خرداد تا ۱۰ تیرماه با شروع مرحله مقدماتی در تیرماه و مرحله نهایی و اختتامیه طی شهریورماه سال‌جاری برگزار می‌شود . [جهادگران گرامی به آدرس سایت www.jdmeraj.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۵۳۶۲۴۱۰۸۵ تماس حاصل فرمایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 4 تیر 1396، کد مطلب: 37359: www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین