پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
فرماندار رامسر در جلسه بررسی مشکلات روستای جواهرده و بازدید از این روستای گردشگری گفت: ترافیک روستای گردشگری جواهرده رفع می شود.

شعار سال: محمد آزاد در جلسه بررسی مشکلات روستای جواهرده و بازدید از این روستای گردشگری، اظهار کرد: در سال‌های گذشته اقدام مناسبی در حوزه احیای بافت با ارزش از سوی بنیاد مسکن انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه برق، آبرسانی و تلفن امکانات مهیا شده است، تصریح کرد: اقدام‌های اساسی در حوزه های زیرساختی مانند ایجاد کمربندی در جواهرده باید صورت گیرد و کمربندی نیز از منطقه تنگدره به دیکسر در قالب یک طرح گردشگری تهیه شده است که موجب کاهش بار ترافیکی جواهرده می‌شود‌.

فرماندار رامسر گفت: مکانی برای سازمان آتش نشانی در ورودی جواهرده احداث می‌شود و دولت به دنبال آن است تا در سال آینده عملیات گازرسانی در جواهرده آغاز شود.

آزاد با بیان اینکه جواهرده را باید خارج از نگاه شهرستانی و به صورت ملی و استانی دید و برای رفع مشکلات آن تلاش کرد، تصریح کرد: روکش آسفالت بافت جواهرده به طول هزار و 400 متر در حال انجام است تا فضای زیبا ایجاد و تردد آسان‌تر شود.

وی تصریح کرد: زباله جواهرده موجب نگرانی مردم و مسئولان شده است که در این راستا به زودی اقدام اساسی انجام می شود و با دادن آموزش‌های لازم به مردم در تفکیک زباله از مبدا و با تامین ماشین آلات و نیروی انسانی این منطقه بدون زباله شود.

فرماندار رامسر خاطرنشان کرد: پیاده روها در جواهرده از سوی برخی افراد در قالب فروش صنایع دستی و پخت نان محلی اشغال شده که باید به صورت قانونی در آزادسازی بافت جواهرده اقدام شود.

شمس‌الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: جواهرده یک منطقه ویژه گردشگری کشوری و بین المللی است که باید به آن خدمات گردشگری ویژه‌ای داده شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات جدی جواهراده ترافیک است و باید همه کمک کنند تا مشکل ترافیک جواهرده به نحو مطلوبی مرتفع شود.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جواهرده فقط متعلق به ساکنان آن نیست و متعلق به همه ملت ایران است که باید به این منطقه نگاه ملی کرد.

شریعت نژاد در ادامه به روند ساخت و ساز در جواهرده اشاره کرد و گفت: با‌ توجه به اینکه ساخت و ساز درجواهرده رو به توسعه است باید به تمامی جوانب توجه ویژه‌ای شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 تیر 1394، کد مطلب: 964-12414-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
انقدری که این جاده جواهر ده ترافیکه ادم اصلا پشیم.ن میشه از اینکه رفته اونجا م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین