پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وجود یک بالگرد در این استان ضروری است چراکه شرایط جغرافیایی کوهستانی و صعب‌العبور بودن کار امدادرسانی سریع در سیل‌، زلزله و عملیات‌های امداد و نجات را کند می‌کند.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در دیدار با سخنگوی جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: سعی شده تا بخش زیادی از اعتبارات بحران استان را به هلال‌احمر اختصاص دهیم که این موضوع در بسیاری از شهرستان‌های استان صادق است.

وی با اشاره به اینکه در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری پایگاه‌های هلال‌احمر با امکانات مناسب وجود دارد، افزود: جمعیت هلال‌احمر برای تأمین یک بالگرد جهت استقرار در پایگاه هوایی هلال‌احمر استان قول مساعد داده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وجود یک بالگرد در این استان ضروری است چراکه شرایط جغرافیایی کوهستانی و صعب‌العبور بودن کار امدادرسانی سریع در سیل‌، زلزله و عملیات‌های امداد و نجات را کند می‌کند، ادامه داد: عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات هوایی استان با پیشرفت فیزیکی 70 درصد ادامه دارد و امید است در هفته دولت افتتاح شود.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر اینکه هلال‌احمر پیمانکار مناسبی نیست لذا اگر پروژه‌های خود را به ستاد بحران که درزمینهٔ امور عمرانی تخصص دارد واگذار کند سریع‌تر به نتیجه خواهد رسید، عنوان داشت: خوشبختانه پایگاه هلال‌احمر دشتک در دست اجرا است و تقریباً در سراسر استان این پایگاه‌ها مستقر هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان چهارمحال و بختیاری، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000698:www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین