پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
استاندار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ کارخانه استان خراسان رضوی تبدیل به برند ملی شده‌اند.

شعارسال: علیرضا رشیدیان شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه پنجمین همایش نشان تجاری اظهار داشت: حدود 50 کارخانه استان تبدیل به برند ملی شدند و تا سال 1400 به 250 مورد افزایش می‌یابد و نگاه استان تنها رشد در سطح ملی برندینگ نبوده و این نگاه در سطوح منطقه‌ای و جهانی بوده است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری برندهای ایرانی باید برندهایی اسلامی، مثبت و ثمربخش در عرصه‌های مختلف باشد و در مسیر تحقق خواسته‌های به‌حق ایشان باید با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه باید به ظرفیت داد و ستد و تعامل با دیگر کشورها توجه شود، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی در ماه گذشته تفاهم‌نامه‌های همکاری‌ای با کشور جمهوری تاتارستان منعقد کرد و دو کشور به تولید و مصرف کالاهای داخلی تاکید داشتند و در کنار آن استفاده از ظرفیت صادرات و نمایشگاه‌ها به‌صورت دو طرفه مورد تاکید بود.

رشیدیان با بیان اینکه باید با ارتقاء کیفی کالاهای تولیدی مان بتوانیم در عرصه بین‌المللی درخشان ظاهر شویم، تصریح کرد: خراسان رضوی 6 هزار واحد تولیدی فعال دارد که بیش از نیمی از آن به برندهای ملی و جهانی تبدیل شده‌اند و یکی شاخص‌ترین برندهای استان در صنعت زعفران بوده است.

وی تاکید کرد: در کنار تولید گسترده باید به صادرات گسترده‌تر هم توجه کرد و نگاه جهانی‌شدن و تبدیل شدن به برند معتبر ملی و بین‌المللی نیازمند تلاش کلیه فعالان حوزه صنعت بوده است.

علیرضا اشرف، دبیر اتاق بازرگانی ایران نیز در این مراسم اظهار داشت: در سال‌های اخیر حرکت خوبی در بحث رشد برند و تبیدل شدن مصرف کالای ایرانی به یک فرهنگ کارهای خوبی صورت پذیرفته است.

دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با بیان اینکه برندسازی‌های جامعه باید عادلانه باشد، گفت: تفکرات موثر پس از ایجاد برند باید همزمان در مرحله تولید هم دیده شود و نتیجه و ثمربخشی آن مشهود باشد.

اشرف با بیان اینکه باید نام یک برند شناخته شده همراه با تولید محصول باکیفیت باشد و امروزه هرکالایی می‌تواند برندی خاص و شاخص باشد و واحدهای تجاری و NGOها باید به این مهم توجه کنند، افزود: برندهای ساخت ایران باید برترین برندهای دنیا باشد و امروزه در شرایط تحریم شاهد آن هستیم که بخش عمده‌ای از برندهای ایرانی جزو برندهای مطرح جهانی هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27مرداد1396، کدخبر: 1494685: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین