پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون ۶۰ درصد از واحدهای مسکونی روستاهای این استان نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

شعار سال: غلامرضا امیدوار اظهار داشت: ارائه خدمات و امکانات مناسب و مطلوب به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان است.

وی بیان کرد: توسعه روستاها و ایجاد امکانات از اولویت‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعداد روستاهای این استان، خاطرنشان کرد: اکنون یک هزار و 700 روستا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

امیدوار گفت: از یک هزار و 700 روستا در کهگیلویه و بویراحمد تعداد 720 روستا دارای بیش از 20 خانوار بوده و مابقی دارای کمتر از 20 خانوار بوده است.

وی از اجرای طرح هادی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: امسال طرح هادی در 142 روستا در سطح این استان اجرایی می‌شود.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سال قبل طرح هادی در 140 روستا در سطح این استان اجرا شد.

امیدوار گفت: امسال 210 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی روستاها در استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده و این میزان اعتبار برای اجرای طرح هادی اختصاص یافته است.

وی به مقاوم‌سازی منازل مسکونی در روستاهای استان اشاره کرد و افزود: 60 درصد از منازل مسکونی در روستاهای این استان نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تسهیلاتی برای مقاوم‌سازی منازل مسکونی در روستاهای استان ارائه می‌دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنيم،تاریخ انتشار خبر 16 دی 1394، کدمطلب 962671: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین