پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴
در حالیکه مردم در این ایام مشغول دید و بازدیدهای نوروزی هستند، در برخی نقاط استان البرز قطعی های ۸ تا ۱۰ ساعته آب، شیرینی این ایام را به کام مردم تلخ کرده است.

شعارسال: تماس های مردمی از قطع طولانی آب شرب در برخی نقاط استان البرز به ویژه برخی مناطق شهرستان کرج حکایت دارد. ماجرا از اینجا آغاز شد که آبفای استان البرز اطلاعیه ای را روی سایت اینترنتی خود قرار داد مبنی بر اینکه "بدلیل انجام تعمیرات خط انتقال آب طالقان بخشهایی از کرج طی 20 روز اول سال 95 با افت فشار آب مواجه می شوند." اما هیچ اطلاع رسانی محلی و شهری مناسبی در این خصوص انجام نگرفت به طوری که مردم بخش هایی از مناطق باغستان، شاهین ویلا، حصارک بالا، کمالشهر، پیش آهنگی، حیدرآباد و رجایی شهر بدون اطلاع قبلی با قطعی های 10 ساعته آب شرب و افت فشار در دیگر ساعات روز مواجه شدند.

به نظر می رسد انجام این تعمیرات که تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد و کاهش 1400 لیتر بر ثانیه ظرفیت تأمین آب در استان البرز را به دنبال داشته است با این نگاه در ایام نوروز اجرایی شده که مردم به دلیل مسافرت های نوروزی در خانه های خود حضور ندارند؛ اما به این مسئله توجه نشده که بخشی از مردم ایام نوروز را ایامی برای دید و بازدیدهای سالانه خانوادگی و استراحت در نظر می گیرند و تمامی مردم در ایام نوروز به مسافرت نمی روند.

گزارش های مردمی از استان البرز حاکی از این است که سامانه 122 علت افت فشار و قطع آب را تعمیرات ضروری اعلام می کند و در برخی اوقات نیز این سامانه اشغال بوده و از دسترس خارج می شود. سایت آبفای استان البرز نیز که مکانی برای اطلاع رسانی در این خصوص است از صبح امروز قطع شده و غیرقابل دسترس است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:8فروردین1395 ، کدخبر: 1034749 : www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین