پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
شهردار بابلسر با بیان اینکه بابلسر با مشکلات زیرساختی زیادی مواجه است،گفت: اجرای پروژه های شاخص مهم ترین برنامه ماست.

شعار سال: سیدمرتضی شفیعی در نخستین نشست با فرماندار بابلسر با بیان اینکه رویکرد ما در تمام زمینه ها تعاملی است، اظهار کرد: خود را قدردان اعتماد اعضای شورای شهر می دانم و با حرکت در مسیر تدبیر و تعقل ،تجربیات خود را در جهت توسعه شهر به کار می گیرم.

وی با بیان اینکه علی رغم زحمات مدیریت شهری سابق، این شهر با مشکلات زیرساختی زیادی مواجه است،گفت: اقدامات زیادی تا رساندن شهر به جایگاه واقعی و در شان مردم بابلسر نیاز است و همت همگان را می طلبد.

شهردار بابلسر با اشاره به آسیب شناسی انجام شده در سطح شهر عنوان کرد: با توجه به خدمات این شهر در سطح کشور، رفع مشکلات موجود با منابع درآمد شهری حل نمی شود و نیاز به اعتبارات ملی دارد.

شفیعی با بیان اینکه به دنبال اجرای پروژه های شاخص در سطح شهر هستیم، اظهار کرد: برنامه محوری اولویت اصلی حرکت شهرداری خواهد بود .

وی در پایان با بیان اینکه از تجربیات شهرداران گذشته استفاده می کنیم، گفت: برای رسیدن به پیشرفت و توسعه شهری نیاز به همراهی و کمک همه اعضای شورا و در راس آن فرماندار و امام جمعه داریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 5 شهریور 96، کدمطلب: 701266، www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین