پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۰۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در جنگ تحمیلی است.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر جمعه در مراسم برگزاری رژیم نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دفاع مقدس صحنه رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان بوده است، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در جنگ تحمیلی بوده است.استاندار چهارمحال و بختیاری:

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در جنگ تحمیلی است.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر جمعه در مراسم برگزاری رژیم نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دفاع مقدس صحنه رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان بوده است، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در جنگ تحمیلی بوده است.

مردم ایران با وحدت و یکپارچگی از هیچ تهدیدی هراسی ندارند

وی عنوان کرد: مردم ایران با وحدت و یکپارچگی خود در برابر تهدید های دشمنان می ایستند و از هیچ تهدیدی هراسی ندارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه حفظ یاد شهدا باید وظیفه همه آحاد جامعه باشد، تاکید کرد: امنیت امروز جامعه مرهون رشادت ها و ایثارگری ها رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است.

وی تاکید کرد: باید در مسیر ترویج فرهنگ شهدا در جامعه حرکت کرد و تلاش کرد که یاد شهدا همیشه در جامعه زنده نگاه داشته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت بسیاری مناسبی برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

آمریکا به دنبال تفرقه در بین مسلمانان است

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم آزاده جهان با الگوگیری از مردم ایران توانسته اند در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی باایستند، تاکید کرد: آمریکا مهمترین دشمن مسلمانان به شمار می رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: آمریکا با ایجاد جنگ و نا امنی در کشورهای مسلمان به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 مهر 96، کد مطلب: 4094486 ،www.mehrnews.com



اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین