پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت:با توجه به اهمیت ارتقای سطح ایمنی، از همه واحدهای اقامتی و خانه مسافرخانه ها در قم بازدید ایمنی صورت می گیرد.

شعار سال:مصطفی کاویانی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته ایمنی استان قم در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،افزود:در جهت ایمن سازی شهر قوانین بی شماری وجود دارد که اگر همه دستگاه های اجرایی همسو با یکدیگر به وظایف خود عمل کنند می توانیم از حوادث زیادی جلوگیری نمائیم.

وی خاطرنشان کرد:یکی از رویکردهای مهم در ارتقای ایمنی به ویژه در حوزه مدیریت شهری رفع موانع می باشد که در این باره باید هماهنگی های لازم اتحاذ شود.
کاویانی بیان کرد:نظارت و بازدید از واحدهای اقامتی یکی از برنامه های مهم در حفظ جان مسافران و زائران می باشد که در دستور کار این جلسه قرار دارد.
وی گفت:در واحدهای اقامتی در قم بعضا نواقصی در جهت تامین ایمنی وجود دارد که با بازدید دستگاه های اجرایی ذی ربط به ویژه میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان آتش نشانی می توان این نواقص را شناسایی کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم اظهار داشت:ساماندهی و ایمن سازی واحدهای اقامتی و تعیین تکلیف وضعیت خانه های مسافر دارای اهمیت زیادی است.
وی تصریح کرد:از فضاهای مهم دیگر در تامین ایمنی، مراکز بهزیستی و مهدهای کودک است که در این خصوص باید برنامه ریزی مدونی در جهت استانداردسازی و ارتقای ایمنی صورت بگیرد.
کاویانی تاکید کرد:هر چه نظارت و بازدید و آسیب شناسی بیشتری در ارتقای سطح ایمنی داشته باشیم از حوادث بیشتری می توان ممانعت کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد:ارتقای ایمنی مانع از حوادث ناشی از کار خواهد شد در این عرصه به آموزش نیاز است تا کارگران در محیط های کار با حفش ایمنی و سلامتی به کار بپردازند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان قم)، تاریخ 6 مهر 96، کد مطلب: 967-2614-5: www.qom.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین