پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۹۸۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
معاون استاندار مازندران با تاکید بر رونق تولید از طریق اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت، گفت: اکنون ۳۰ درصد واحدهای صنعتی آمل فعال هستند.
شعارسال: معاون استاندار مازندران با تاکید بر رونق تولید از طریق اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت، گفت: اکنون ۳۰ درصد واحدهای صنعتی آمل فعال هستند.

سیدجعفر رسولی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با رویکرد منویات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ورود جدی یافته است، اظهار داشت: در این شهرستان 540 واحد تولیدی، صنعتی و معدنی وجود دارد که از این تعداد 130 واحد فعال شناسایی شده است.

وی افزود: با دستور دولت، کارگروه صیانت به منظور حمایت از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی فعال در آمل تشکیل شده است.

رسولی یکی از گام‌های اساسی این کارگروه را پیگیری بر ساماندهی صادرات در این استان عنوان و مطرح کرد: تاکنون 18 واحد فعال برای کالاهای صادرات در این شهرستان شناسایی و حمایت‌های لازم لحاظ می‌شود.

رئیس شورای اداری آمل با بیان اینکه بدلیل اهمیت تولید و اشتغال پایدار سمت و سوی شهرستان به سمت صادرات رفته است، افزود: برای سهم اشتغال آمل در سالجاری چهار هزار و 940 نفر تعیین شده که از این تعداد تاکنون 40 درصد تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون هزار و 900 نفر در بخش‌های مختلف مشغول به کار شدند.

رسولی با اشاره به معضل بزرگ زباله و وضعیت عمارت 33 ساله یادآور شد: با توجه به حائز اهمیت بودن این معضل در محور استراتژیک هراز پیگیری‌های لازم از سوی نماینده مردم آمل در مجلس، اعضای شورای شهر و شهردار در دست اقدام است و برای خریداری زمین جدید نیز برای دفن و دفع زباله همچنان پیگیری لازم دستور کار است تا هر چه زودتر این معضل رفع شود.

رسولی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواستار شد تا رعایت حقوقی و مالی دستگاه‌های خود را داشته باشند تا با مشکلاتی چون اختلاف مالی در شهرستان مواجه نشویم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 مهر 1396، کدخبر: 1532720 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین