پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۷۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
معاون سیاسی امنیتی سابق استاندار مازندران با اشاره به اظهارات استاندار مازندران در ارتباط با تغییر سیمای مازندران در مدت یک‌سال در زمان تودیع وی از سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت:
شعارسال: معاون سیاسی امنیتی سابق استاندار مازندران با اشاره به اظهارات استاندار مازندران در ارتباط با تغییر سیمای مازندران در مدت یک‌سال در زمان تودیع وی از سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: زمانی که این صحبت توسط ربیع فلاح مطرح می‌شد، بنده تعجب کردم که این صحبت از یک مدیر اجرایی و جهادی بعید است، اگر واقعا سیمای مازندران تغییر پیدا کرد، چرا مردم متوجه نمی‌شوند.

هادی ابراهیمی در ارتباط با اقدامات انجام شده دولت در استان مازندران، اظهار کرد: نگاه ملی درباره مازندران باید تغییر کند، این مشکل تنها مربوط به این دولت نیست در دولت‌های قبلی هم وجود داشته است.

وی تصریح کرد: از دریا استفاده ملی‌ می‌شود، اما اعتباراتی که به دریا تعلق می‌گیرد از منابع استانی است،سالانه 17 تا 19 میلیون مسافر وارد استان می‌شوند، اما اعتبارات دریا نامناسب است.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم طرح دریا را ساماندهی کنیم، دست‌کم برای پنج ماه بخش زیادی از نیروهای بیکار استان مشغول کار می‌شوند.

وی با اعلام اینکه از طرح عمران سواحل در استان مازندران خبری نیست، گفت: مدیران ارشد مازندران به دنبال طرح عمران سواحل با محوریت استان مازندران باشند.

ابراهیمی با اعلام اینکه مازندران در تولیدات محصولات استراتژیک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، گفت: در تولید برنج جزء استان‌های برتر کشور هستیم، اما هنوز برنج استان به صورت کامل برداشته نشده است، شاهد واردات این محصول هستیم، پول گندم‌کاران پرداخت نمی‌شود، باغداران با چالش فروش مواجه هستند و دولت به ظاهر در این زمینه برنامه مدونی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: مدیران استان مازندران پس از چهار سال به مردم اعلام کنند که در بحث کاهش نرخ رشد بیکاری، اشتغال، حمایت از تولید داخلی و صادرات محصولات چه اقداماتی داشتند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: بنده زیر سؤوال بردن خدمات دولت را ظلم می‌دانم و اعلام هم نمی‌کنم در استان مازندران کار نشده است ولی پس از یک دوره چهار ساله مردم گزارش مستند نیاز دارند.

وی با اشاره به اظهارات استاندار مازندران در ارتباط با تغییر سیمای مازندران در مدت یک‌سال در زمان تودیع وی از سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران افزود: زمانی که این صحبت توسط ربیع فلاح مطرح می‌شد، بنده تعجب کردم که این صحبت از یک مدیر اجرایی و جهادی بعید است، اگر واقعا سیمای مازندران تغییر پیدا کرد، چرا مردم متوجه نمی‌شوند.

ابراهیمی در ادامه با اعلام اینکه اگر قرار است ربیع فلاح به عنوان استاندار مازندران بماند باید مورد حمایت قرار گیرد، افزود: استاندار به تنهایی نمی‌تواند برنامه‌های راهبردی در استان را به پیش ببرد، مازندران برای پیشرفت نیاز به افزایش اعتبارات دارد.

معاون سیاسی امنیتی مازندران با اعلام اینکه در هیچ دولتی حق مازندران به صورت واقعی ادا نشد، گفت: در دولت‌های هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد و حتی در دولت فعلی مازندران به حق واقعی خویش در دریافت اعتبارات نرسید.

وی اضافه کرد: باید به سمتی برویم که با همگرایی و وحدت به جایگاه مناسبی دسترسی پیدا کنیم.

ابراهیمی با اعلام اینکه آمار فارغ‌التحصیلان بیکار بخش کشاورزی در مازندران بسیار زیاد است، گفت: این موضوع هم باید مد نظر قرار گیرد که این استان قطب کشاورزی است.

وی با اعلام اینکه زحمت‌های مدیران استانی را نادیده نمی‌گیرم، تضعیف استاندار مازندران تحت هیچ شرایطی به صلاح نیست، گفت: ربیع فلاح گام‌های برای توسعه مازندران برداشته است ولی انتظار است که شاخص ارائه بدهد.

معاون سیاسی امنیتی سابق استاندار مازندران خاطر نشان کرد: وقتی استاندار مازندران در جلسه معارفه خویش اعلام کرده‌ است که می‌خواهد سیمای مازندران را تغییر دهد، بنده کمی یکه خوردم، البته وی روحیه جهادی دارد ولی اظهارات درباره وضعیت استان مازندران باید از روی حساب و کتاب باشد.

وی خاطر نشان کرد: در مدت این چهار سال فقط از دولت قبل انتقاد کردند، خدمات و دستاوردهای قبل از نادیده گرفتند.

ابراهیمی با اعلام اینکه برای توسعه استان باید مدیران استانی مورد حمایت قرار گیرند، افزود: برخی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با اظهارات‌شان مدیران استان را تضعیف می‌کنند که باید عنوان شود اگر مدیری قابلیت ندارد آنها را ارزیابی کرده و نسبت به تغییر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در استان مازندران نمایندگان بسیار خوبی داریم، افزود: همه نمایندگان استان در کمیسیون‌های اثرگذار مشغول فعالیت هستند و باید تلاش کنیم که از ظرفیت آنها به صورت مناسب استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی سابق استان مازندران با اعلام اینکه از ظرفیت رئیس مجلس شورای اسلامی که مازندرانی هست باید استفاده مناسب شود، گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید سقف اعتبارات استان مازندران را در حوزه عمرانی، کشاورزی و گردشگری افزایش دهند و باید تلاش شود که نوع نگاه مدیران کشور به مازندران تغییر پیدا کند.

وی در پایان گفت: نمایندگان مازندران عناصر بسیار تاثیرگذاری هستند، رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی می‌توانند به توسعه استان کمک کنند، باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29 مهر 1396، کدخبر: 13960729001047، www.mazandaran.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین