پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
استاندار مازندران گفت: توانمند سازی ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوص زمینه ساز توسعه مازندران است.

شعار سال: آقای اسلامی در همایش موانع فرهنگی توسعه پایدار مازندران؛ در محل کتابخانه ملی افزود اتاق فکر توسعه استان، نقش ایجاد فرصت همگراییِ همه مازندرانی‌ها در اقشار مختلف را به عهده دارد تا نقشه توسعه مازندران ترسیم شود

استاندار، شناسایی مشکلات و موانع استان، احصاء اولویت‌ها و راه حل‌ها و گفتگو و توافق بر راهبرد‌ها به منظور یافتن نقشه توسعه استان بر اساس آینده پژوهی را از اهداف و رویکرده‌های اتاق فکر دانست و گفت: کارگره‌های اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران تاکنون بالغ بر بیش از ۱۴۰ جلسه برگزار کرده است، بنابراین خروجی این بحث ها، بررسی‌ها و گفتگو و توافق نهایی بر یک برنامه می‌تواند میثاق نامه همه ما برای تعالی استان باشد.

وی در ادامه گفت: اقتصاد ما نیازمند هجرت از بازار مالی به بازار سرمایه است تا نقدینگی‌ها در چرخ اقتصادی سالم حرکت کند، افزود: بر آنیم تا با جذب سرمایه‌های مردمی و انتقال آن به فرابورس و بورس و تبدیل این بنیاد به سهامی آن و حرکت دادن آن در مسیر قانونی، به یک ساختار اقتصادی پویا و مولد دست یابیم.

اسلامی، یادآور شد: باید برای مقابله با فساد اداری، دولت را به سمت دولت الکترونیک سوق دهیم. باید در جریان کوچک سازی دولت، کارآمدسازی دولت و کارآمدسازی مدیریتی را تحقق ببخشیم.

استاندار، با اشاره به این که تمام ظرفیت‌های اقتصادی مازندران در اختیار مردم و بخش خصوصی است، خاطرنشان ساخت: توانمندسازی این ظرفیت‌ها زمینه ساز توسعه مازندران است و باید آن را دنبال کنیم. وظیفه ما گره گشایی و رفع مزاحمت از فعالیت فعالان اقتصادی است.

وی، اظهار داشت: برون رفت از تبعیض و فساد این است که نظام یکپارچه اطلاعاتی داشته باشیم و از محل گرایی و بخشی نگری خارج شویم و به مازندران یکپارچه بیندیشیم.

استاندار مازندران، با بیان این که مقابله با آسیب‌های وارده به اکوسیستم، محیط زیست، جامعه و سلامت و امنیت غذایی برنامه از برنامه‌های محوری ماست و هم چنان با جدیت تداوم خواهد داشت، گفت: ما تا پایان امسال در هیچ جای مازندران شیرابه زباله که به زمین نفوذ کند، نخواهیم داشت.

وی، افزود: بالغ بر ۱۴۰۰ تن زباله را در قالب‌ها پروژه‌های نیروگاهی، پسماند و ... تا پایان سال جاری ساماندهی خواهیم نمود و با جدیت سرمایه گذاری‌های لازم در خصوص پروژه‌های تعیین تکلیف نشده را دنبال می‌کنیم.

استاندار، گفت: در تلاشیم تا پسماند را با یک فرهنگ واحد در خانه متوقف و ساماندهی کنیم و طرح تفکیک زباله از مبدا را آغاز کردیم.

اسلامی، عنوان کرد: در زمستان ۹۶ برای نخستین بار، مرکبات مازندران با مدیریت قاطع به صورت تازه به بازار رسید و برای اولین بار از باغ‌های مرکز استان، هلو با کامیونت‌های ترانزیتی از استان به بازار هدف صادر شد و میوه‌های تابستانی مازندران را برای نخستین بار با راه حل‌های خلاقانه به بازار صادراتی رساندیم.

استاندار با اشاره به این که در سند اقتصاد مقاومتی مازندران در ۱۲ محور؛ تمام ابعاد و ظرفیت‌ها در نظر گرفته شده و پروژه‌های مرتبط به عنوان محرک‌های اقتصادی دیده شده است، یادآور شد: برای نخستین بار از اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران خواستیم تا بسته فرهنگی سال ۹۷ را تدوین و منتشر کند تا برنامه‌های فاخر، هدف گردشکران قرار گیرد و در این برنامه به دریا و کارکرد‌های آن نگاه ویژه کرده ایم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 2 مرداد 97، کد مطلب: 2185654: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
بخش خصوصی وقتی تسهیلاتا خاصی نداره وقتی که اونطور باید حمایت نمیشه چه انتظاری ازش دارین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین