پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
استاندار مازندران با تاکید بر اجرایی شدن طرح‌های توسعه ای استان بر اسناد آمایش سرزمینی، گفت: سند آمایش سرزمینی مازندران الگوی کشوری می‌شود.

شعارسال : ربیع فلاح جلودار صبح روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران در استانداری، اظهار داشت: اجتماع عظیم میلیونی مردم مسلمان در اربعین بسیار باشکوه بوده است.

وی افزود: در آستانه 28 صفر بیش از 200 هیئت مذهبی از مازندران به مشهد مقدس می‌روند و ضروری است ادارات استان برای هرچه باشکوه برگزار شدن مراسمات عزاداری تامین شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه داشتن سند آمایش سرزمینی استان در آستانه برنامه ششم توسعه یک ضرورت غیرقابل انکار است، تصریح کرد: بر اساس اسناد آمایشی می‌توانیم طرح‌های توسعه ای مازندران را بسامان کنیم.

فلاح با بیان اینکه همه برنامه‌های مازندران باید بر اساس سند آمایش سرزمینی اجرایی شود و طرح‌های خلق الساعه در حوزه توسعه استان قابلیت اجرایی نخواهد داشت، افزود: سند آمایش یک چشم انداز جامع برای توسعه مازندران است.

وی با اعلام اینکه اسناد افق 20 ساله نظام در سند آمایش سرزمینی مازندران لحاظ شده است، گفت: سند آمایش سرزمینی مازندران با کمک نخبگان دانشگاهی در استان اجرایی شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استان‌های دیگر کشور نیز به دنبال تدوین سند آمایش سرزمینی هستند، افزود: باید بر اساس سند آمایش سرزمینی برای توسعه متوازن در مازندران برنامه‌ریزی کنیم.

موسی قاسم بیشه، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه بر اساس شرایط موجود باید طرح آمایش سرزمینی دارای تغییراتی باشد، گفت: تامین اعتبار پروژه‌ها در طرح آمایش سرزمینی باید دیده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار شنبه 14 آذر 1394 کد مطلب : 934488 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین