پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه استان در گرو توسعه صنعت گردشگری است و همه باید در این مسیر تلاش و اقدام کنند. خراسان رضوی در عرصه برخورداری از ظرفیتهای مختلف صنعت گردشگری وضعیتی عالی دارد.

شعارسال: علیرضا رشیدیان چهارشنبه شب در همایش صنعت گردشگری در مشهد افزود: در حوزه ریلی و افزایش امکانات حمل و نقل خراسان رضوی اقدامات خوبی انجام شده و طی سالهای اخیر به همت بخش عمومی، خصوصی و دولتی شاهد رشد خوبی در عرصه صنعت گردشگری هستیم اما هنوز تا رسیدن به مطلوب فاصله زیاد داریم.

وی به بارگاه منور رضوی در مشهد و وجود ظرفیتهای متعدد که جایگاه خاصی به صنعت گردشگری این کلانشهر در عرصه ملی و بین المللی داده اشاره و بیان کرد: در این میان ایام محرم و همزمانی آن با هفته گردشگری فرصت بسیار خوبی برای معرفی مراسم و آیین های مذهبی در این زمینه و ظرفیت سازی برای جذب گردشگر در این حوزه است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این استان رضوی در سطح شهرستانهای مختلف خود نیز دارای جاذبه های مذهبی و آیینهای سنتی فراوانی در عزاداری امام حسین(ع) است که باید همه آنها به خوبی معرفی شوند.

وی گفت: امسال باید با توجه به شعار سال و با محور تحقق اقتصاد مقاومتی از دستاوردهای صنعت گردشگری بیشتر بهره گرفته شود. دولت با اختصاص 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای بخشهای گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن از رشد و توسعه این حوزه ها حمایت می کند که باید از این فرصت استفاده کرد.

رشیدیان افزود: موضوع بوم گردی در روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت نیز از ظرفیتهای خوب و نو در عرصه گردشگری محسوب می شود که اقدام در این زمینه به خوبی آغاز شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 82679838: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین