پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: شناخت معصومین و سیدالشهدا واجب است و با شناخت این امامان است که می‌توان منجی عالم بشریت را شناخت.

شعار سال: آیت‌الله محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر یکشنبه در سخنرانی ظهر عاشورا امام حسین (ع) را چراغ راه مسلمانان و شیعیان خواند و گفت: در روز قیامت راه نجات مسلمانان شیعیان امام حسین (ع) است.

وی افزود: شناخت سیدالشهدا به آرامش قلب و ‌شناسایی راه کمک می‌کند که کار ساده‌ایی نخواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در البرز تصریح‌ کرد: تمام ویژگی های خوب همچون شجاعت، اقتدار، ایثار و ‌ازخودگذشتگی در کربلا وجود داشت.

حسینی‌همدانی ضمن اشاره به مهربانی و بخشندگی سیدالشهدا افزود: در این روز هر کس برای امام حسین (ع) اشکی بریزد برای او ثواب نوشته می‌شود و در پرونده اعمالش به ثبت می‌رسد و بهشت از آن او خواهد شد.

وی در ادامه ضمن ذکر مصیبت روز عاشورا، اظهار داشت: در چنین روزی بود که یزیدیان به امام حسین (ع) و اهل‌بیت ایشان ظلم روا داشتند.

نماینده ولی‌فقیه با اشاره به اینکه در این روز فضایل بسیاری برای آخرت خواهیم داشت، بیان داشت: معصومین همواره برای ما خیروبرکت داشته‌اند و زمانی موفق و سربلند خواهیم بود که امام خود را بشناسیم.

حسینی‌همدانی ضمن اشاره به غیبت منجی عالم بشریت، خاطرنشان کرد: شناخت امام حسین (ع) شناخت ولی‌عصر مسلمین را به همراه خواهد داشت که با ظهور ایشان مشخص خواهد شد چه کسانی راه درست را انتخاب کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 9 مهر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۷۰۹۰۰۰۵۴۷، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین