پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
نماینده مردم آمل در مجلس، سیاست کلی و اولویت دولت و مجمع نمایندگان را معرفی گزینه غیربومی برای استانداری مازندران اعلام کرد.

شعار سال: عزت الله یوسفیان ملا با اشاره تغییر استاندار مازندران گفت: نظر همکاران ما در مجمع نمایندگان استان مازندران بسیار قابل احترام است و در حال حاضر نظر دولت، استاندار غیر بومی است ولی گزینه هایی که از طرف مجمع معرفی شدند نظر دولت مثبت بود اما باید بررسی شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر استاندار فعلی مازندران هنوز قطعی نشد، افزود: تا چند روز آینده جابجایی در استانداری مازندران مشخص خواهد شد.

یوسفیان ملا عدم حضورخود در دو جلسه گذشته مجمع نمایندگان مازندران را سفر کاری خارج از کشور اعلام کرد و گفت: مدتی از طرف مجلس در ماموریت ویژه خارج کشور بودم که در این جلسات نتوانستم حضور داشته باشم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیاست کلی دولت و ما استاندار غیر بومی است و بیشتر گزینه استاندار غیر بومی مطرح است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 4102330: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین