پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
براساس اعلام معاون مجتمع شبانه روزی سوم خرداد شهر رودشت از توابع شهرستان لردگان به علت وجود مشکل آبرسانی مدرسه شبانه روزی تعطیل شد.

شعارسال: بنابه اظهارات آقای خالدی معاون مجتمع شبانه روزی سوم خرداد شهر رودشت از توابع شهرستان لردگان، چندین بار مکاتباتی با فرمانداری، مدیرعامل آب استان و شهرستان، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش عشایری در خصوص مشکلاتی از قبیل آب این مجتمع مطرح کرده ایم ولی متاسفانه هیچ اقدامی از طرف مسئولین صورت نگرفته است.

خالدی بیان داشت در این مجتمع دو مقطع تحصیلی راهنمایی، دبیرستان و کاردانش با بیش از 250 نفر دانش آموز و 50 نیروی کادر آموزشی مشغول هستند.

سرایدار این مجتمع علت عدم آب‌رسانی به مدرسه شبانه روزی رودشت را بدهی مبلغ 54 میلیون تومانی آموزش و پرورش به اداره آب شهری عنوان کرد.

وی ادامه داد، بی آبی در مدرسه مشکلات آموزشی، بهداشتی و... برای دانش‌آموزان ایجاد کرده است و عدم وجود آب در سرویس‌های بهداشتی موجب شده دانش‌آموزان نتوانند از سرویس‌ها استفاده کنند یا در صورت استفاده شست‌ و شویی انجام ندهند.

پدر یکی از دانش‌آموزان که فرزندش در این مدرسه تحصیل می‌کند، می‌گوید: فرزندان ما چه گناهی کرده‌اند که باید چوب بدهکاری و ندانم کاری های برخی مسئولین را بخورند، اگر مجوز برقراری مدرسه صادر شده ‌است، باید امکانات بهداشتی، آموزشی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هم در اختیار مدارس قرار گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه راه دانا، تاریخ انتشار: 18مهر1396، کدخبر: 1211077: www.dana.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین