پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
مسؤول مرکز استعدادیابی فوتسال و فوتبال بانوان کهگیلویه و بویراحمد از دعوت بانوی کهگیلویه و بویراحمدی جهت حضور در اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد.

شعار سال: مهناز آشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به موفقیت‌های بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در طول سال‌های اخیر در دو رشته ورزشی فوتبال و فوتسال اظهار کرد: در این سال‌ها بازیکنان زیادی به اردوی تیم‌های ملی فوتبال فوتسال دعوت شدند.

مسوول مرکز استعدادیابی بانوان استان در رشته‌های فوتبال و فوتسال گفت: در هر دو رشته موفقیت‌های استان ما چشمگیر بوده است و اگر کمی توجه از سوی مسؤولان استانی داشته باشیم در آینده حرف‌های بیشتری از موفقیت‌های بازیکنان هم استانی خواهیم شنید.

آشتیانی به آخرین موفقیت و دستاورد بانوان هم استانی در رشته فوتبال اشاره کرد و گفت: مریم ایزدپناه بازیکن هم استانی تیم ستارگان آریا به اردوی تیم ملی زیر 19 سال دعوت شده است.

وی افزود: این بازیکن جهت حضور در اردوی تیم ملی که از 22 تا 26 مهرماه در تهران خواهد بود باید خود را به مربیان تیم ملی معرفی کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 21 مهر 96، کدمطلب۱۳۹۶۰۷۲۱۰۰۰۰۷۳


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین