پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت توسعه مناطق محروم و کم برخوردار استان چهارمحال و بختیاری را مورد توجه قرار داده و این مناطق توسعه پیدا می کنند.


شعارسال : خدابخش مرادی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته چهارمحال و بختیاری در دولت هدف گرفته شده است، اظهار داشت: تلاش دولت توجه به مناطق محروم و کم برخوردار استان چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: تلاش دولت در راستای توسعه روستاهای محروم استان چهارمحال و بختیاری است و قصد دارد خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی، گاز رسانی و تامین آب و برق را در مناطق محروم این استان توسعه دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اکنون در هفته دولت امسال پروژه گاز رسانی به بسیاری از روستاهای استان آغاز می شود و امیدواریم بتوانیم در حوزه های مختلف دیگر نیز در روستاهای محروم استان برای توسعه گام بر داریم.

وی تاکید کرد: بسیاری از مناطق چهارمحال و بختیاری در مناطق کوهستانی و برفگیر قرار دارند که گاز رسانی به این مناطق بسیار ضروری است و دولت در تلاش است همه روستاهای چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز برخوردار شوند.

مرادی گفت: باید از ظرفیت های مناطق کم برخوردار برای توسعه این مناطق استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به توسعه گردشگری و بهره گیری از ظرفیت های تاریخی بسیاری از روستاها می تواند این مناطق را در مسیر توسعه قرار دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت تابناک چهارمحال بختیاری ، تاریخ انتشار سه شنبه 3 شهریور 1394 ، کد مطلب :82642 : www.tabnak4mahal.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین