پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد کشاورزی بر روند تولید مرغ صادراتی نظارت کند و از 90 روز دیگر هر گونه مرغی تولیدی در کشتارگاه باید با استانداردهای صادراتی مطابق باشد .

شعار سال: گودرز امیری 23 مهرماه در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی، اظهار کرد: برای سفر مسئولان اتاق بازرگانی به کشور بلغارستان به منظور صادرات محصولات تولیدی استان برنامه‌ای منسجم، طی یک هفته طراحی و در اختیار استانداری قرار گیرد .
وی افزود: در این سفر بایستی به درستی تولیدات با قابلیت صادرات استان معرفی و قبل از سفر با همکاری اداره کل پست استان، بازاریابی در خصوص جذب مشتری محصولات صادراتی انجام شود .
امیری تصریح کرد: لازم است بسته تجاری بنیاد نخبگان به منظور صادرات محصولات دانش بنیان، به روش‌های مختلف و در نمایشگاه‌های گوناگون اطلاع‌رسانی و بازاریابی صورت گیرد و در زمینه ارائه این بسته به بازارهای داخلی و خارجی و تاثیر آن در افزایش صادرات گزارش ارائه شود .
وی در خصوص حل موانع موجود بر سر راه صادرات مرغ استان به سایر کشورها، گفت: مرغ صاداراتی باید کمتر از 1800 گرم و عاری از دارو باشد تا استاندارد لازم برای صاردات را دریافت کند، در همین راستا خط دوم یکی از کشتارگاه‌های مرغ استان به صورت پایلوت راه‌اندازی شود .
امیری از تخصیص تسهیلات تا سقف سه میلیارد تومان به کشتارگاه‌ها به منظور راه‌اندازی خط دوم خبر داد و اضافه کرد: جهاد کشاورزی بر روند تولید مرغ صادراتی نظارت کند و از 90 روز دیگر هر گونه مرغی در این کشتارگاه تولید شد باید با استانداردهای صادراتی مطابق باشد .
وی تاکید کرد: ماهی صادراتی نیز بایستی دارای وزن 1500 گرم و عاری از دارو باشد که در این زمینه جهاد کشاورزی بر روند آموزش تولیدکنندگان، خوراک آبزیان و بسته‌بندی و بازیابی نظارت لازم را انجام دهد تا بتوان از ظرفیت‌های استان در صادرات بهره برد .
امیری با اشاره به انجام بتن‌ریزی در منطقه ویژه اقتصادی استان به منظور استقرار کانکس برای گمرگ، ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری نسبت به ایجاد فیبرنوری، جذب سرمایه‌گذار و قرار دادن یک کانکس برای استقرار گمرگ در منطقه ویژه اقتصادی استان اقدامات لازم را انجام دهد .
وی خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در صنایع دستی نوآوری کند و به تعداد انبوه از محصولات تولید کرده تا برای صادرات در این زمینه مشکلی ایجاد نشود .
امیری گفت: لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط تلاش کنند تا از ظرفیت استان برای صادرات محصولات به درستی استفاده شود .
به گزارش ایسنا، در این جلسه مصوب شد همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه‌روز در آبان ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شود .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 23 مهر 96، کد مطلب: 967-4084-5:www.bojnourd.isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین