پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام متقاضیان نامزدی برای هیات مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد از 24 مهر آغاز و تا سوم آبان ماه سالجاری ادامه دارد.

شعار سال: رضا دهبانی پور اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان نامزدی برای هیات مدیره استان کهگیلویه و بویراحمد براساس آگهی دعوت به مجمع عمومی متقاضیان از امروز تا چهارشنبه سه آبان فرصت دارند با مراجعه به سایت خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.irنامزدی خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: ترکیب هیات مدیره برای هر بخش دو نفر از مدیران مسئول نشریات چاپی یا الکترونیک (تبصره یک ما ه۴۳ ) با یک نفر عضو علی البدل ( دفتر مرکزی نشریات باید در همان استان واقع باشند یا اگر نشریات چاپی هستند نیمی از شماره های مورد انتظار را در یکسال گذشته اعلام وصول الکترونیک کرده باشند و اگر پایگاه خبری است در حال فعالیت باشد.

دهبانی پور اظهار کرد: سه نفر از روزنامه‌نگاران شاغل در رسانه های استان با دو نفر عضو علی البدل و یک نفر از مسئولان نمایندگی ها و سرپرستی های روزنامه های سراسری با یک نفر عضو علی البدل و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری ها با یک نفر عضو علی البدل شامل می شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کد مطلب: 102944 ، www. sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین