پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۲۸۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
مدیرکل محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال میزان پایش پسماند در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

شعار سال: شهرام احمدی اظهار داشت: محیط زیست در حوزه مدیریت پسماند رصد خوبی دارد، برگزاری جلسات و پایش و نظارت بر مراکز دفه پسماند و در اجرای قانون رصد داریم و اگر جایی متخلفی باشد از شهرداری، دهیاری و بخشداری ضوابط را رعایت نکنند اول اخطار می‌دهیم و بعد پیگیری و بازدید می‌کنیم و اگر نشد برخورد می‌کنیم.

وی افزود: 6 ماهه نخست امسال نسبت به 6 ماهه سال گذشته تعداد پایش پسماند استان توسط محیط‌زیست استان 23 رشد داشته است.

مدیرکل محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون در زمینه پسماند 583 مورد پایش مرکز دفع پسماند را داشتیم و 31 مورد مکان‌یابی و دفن زباله، 28 کارگروه شهرستانی و استانی مدیریت پسماند برگزار شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: 76 مورد اخطاریه در زمینه عدم رعایت ضوابط محیط‌زیست در دفن و مدیریت پسماند و مواردی هم که اصلاح نکردند 4 مورد بوده است. شهرداران و دهیارانی که در این حوزه تخلفاتی داشتند را به مراجع قضایی معرفی کردیم.

وی گفت: اقدامات مؤثری برای نخستین بار در استان در زمینه دفع اصولی پسماند صورت گرفته است از جمله جداسازی پسماند عفونی و بی‌خطرسازی آن‌ها در اتو‌کلاو‌های موجود در بیمارستان‌های استان و از دفن همزمان با پسماند‌های عادی جلوگیری شده است.

مدیرکل محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین موافقت با پروژه تولید انرژی از زباله در سطح استان که شرکت انرژی موافقت کرده و شرکت پاک زاگرس کلنگ‌زنی شد، به دنبال این هستیم که با حمایت همه جانبه مسئولان این شرکت‌ها و طرح‌ها به بهره‌برداری برسند .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:1554340، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین