پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: آب آشامیدنی شهرستان گیلانغرب در پی وقوع زلزله کِدر شد و قابل آشامیدن نبود اما هم اکنون مشکل آب حل شد و شهروندان می‌توانند از آب آشامیدنی استفاده کنند.
شعار سال: فرهاد همتی اظهار داشت: آب آشامیدنی شهرستان گیلانغرب در پی وقوع زلزله کِدر شد و قابل آشامیدن نبود اما هم اکنون مشکل آب حل شد و شهروندان می‌توانند از آب آشامیدنی شهری و بهداشتی استفاده کنند.
همتی با بیان اینکه بعد از وقوع زلزله در اثر رانش زمین آب شرب گیلانغرب گل آلود شده بود، گفت: هم اکنون با استفاده از سیستم‌های تصفیه اضطراری و استقرار آنها در محل‌های منابع آب این قضیه این کاملا کنترل شده است.
وی افزود: منابع آبی در شهرستان‌های زلزله زده منابع زیر زمینی است و با هر پس لرزه مجددا کدورت ایجاد و باعث گل آلود شدن آب در لوله‌های شهری می‌شد.
فرماندار گیلانغرب گفت: برای خدمت رسانی به روستاهای آسیب دیده از زلزله اخیر، ۱۱۰۰ دستگاه کانکس برای زلزله زدگان شهری و ۳۰۰ دستگاه کانکس برای روستائیان تدارک دیده شده که در اولین فرصت برای اسکان موقت در اختیار زلزله زدگان قرار میگیرد.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 1 آذر 96، کد مطلب: 6332937، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
مشکل کدر بودن هوا در خوزستانم لطفا حل کنید
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
ع.ق74
خب الحمدلله گویا در این مورد با سرعت و پیگیری بالایی کار رو به سرانجام رسوندن
ایشالا در الباقی مواردم همینطور باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین