پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود جریان های شمالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبرداد و گفت: دمای هوای نوار شمالی و شمال شرق کشور بین دو تا ۱۰ کاهش می‌یابد.

شعار سال: احد وظیفه درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: پایداری جوی که از صبح امروز چهاشنبه آغاز شده تا ظهر فردا در غالب نقاط کشور ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد:‌ فقط در اواخر وقت امروز بخش هایی از سواحل غربی دریای خزر با بارش پراکنده باران مواجه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از عصر روز پنج شنبه شاهد نفوذ جریان های شمالی به کشور خواهیم بود که موجب بروز بارش در نوار شمالی کشور و کاهش دما خواهد شد.

به گفته وظیفه، طی روز جمعه جریان های شمالی در کشور تقویت می‌شود و موج بارشی نیز از کشور عبور خواهد کرد.

وی افزود: بارش باران و وزش باد شدید روز جمعه در نوار شمالی کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و خراسان رضوی و اردبیل به وقوع می‌پیوندد؛ بارش ها در نقاط کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: کاهش محسوس دما در روزهای پنجشنبه و جمعه نوار شمالی و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد و دمای هوا دو تا 10 درجه افت پیدا خواهد کرد.

وظیفه با اشاره به وضعیت خلیج فارس و دریای خزر گفت: خلیج فارس و دریای خزر طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

وی، فیروزکوه با 10 درجه زیر صفر را سردترین نقطه و راسک سیستان و بلوچستان با 32 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و اظهار کرد: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 13 درجه بالای صفر رسید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش های خاصی در دو روز آتی در کرمانشاه و مناطق زلزله زده به‌وقوع نمی‌پیوندد اما کاهش دما در این مناطق نیز ایجاد خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 آذر 96، کد مطلب: 1587905: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
ع.ق74
اون مسئولی که نسبت به رسیدگی به وضع مردم زلزله زده تو این هوا بی تفاوته یا کنده رو باید فرستاد یک هفته تو ادر همونجا بخوابه تا ببینیم میتونه زنده بمونه یا نه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین