پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
معاون وزیرجهاد کشاورزی گفت: کشاورزان با بخش خصوصی تعامل داشته باشند.

شعار سالعباس کشاورز امشب در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه صنایع و ماشین آلات کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاهی که امشب افتتاح شد دارای سیستم‌هایماشین‌آلات کشاورزی، سیستم‌های خاک ورز و خاک ورز مرکب بوده که مورد توجه است.

وی افزود: خوشبختانه حضور بخش خصوصی، در زمینهکشاورزیو شرکت‌های خصوصی در بخش تجهیزات، ادوات و لوازم با نیازهای روز کشاورزی هم راستا هستند و لازم‌ است که کشاورزان با شرکت‌های خصوصی، تعامل داشته باشند.

معاون وزیر جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: این تعاملات باید به گونه‌ای باشد که کشاورزان، قراردادهای همکاری را با این شرکت‌ها منعقد کنند و این در حالی است که امروزه در زمینه آبیاری کشاورزی مشکلات وجود دارد.

کشاورز با بیان اینکهبانک کشاورزیهمراهی خوبی با جهاد کشاورزی دارد عنوان کرد: خوشبختانه این بانک مانعی را برای کشاورزان در کارهای کشاورزی ایجاد نکرده و چه بسا کمک کننده نیز هست.

وی در خصوص سیستم سم‌پاشی هوشمند در این نمایشگاه تصریح کرد: وجود این سیستم کم‌نظیر است و نشان‌دهنده کیفیت خوب نمایشگاه صنایع، ماشین‌آلات کشاورزی، آبیاری و آبرسانی، دام و طیور، دامپزشکی، شیلات و آبزیان و نهاده‌ها است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 19آذر 96، کدمطلب:۶۳۵۵۱۷۶، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
ع.ق74
بله البته به این شرط که یک نهاد نظارتی قوی باشه این وسط تا مانع از خورده شدن حق کشاورزای زحمت کش بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین