پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۱۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران از ممنوعیت برگزاری ممنوعیت برگزاری تورهای طبیعت‌گردی به غارهای تهران و استان‌های همجوار خبر داد.

شعارسال: رجبعلی خسروآبادی با اشاره به اینکه با توجه زلزله تهران و هشدار مسئولان ذی‌ربط در خصوص احتمال وقوع پس‌لرزه‌ها برگزاری تورهای طبیعت‌گردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی استان به غارهای طبیعی تهران و استان‌های همجوار تا اطلاع ثانوی ممنوع است، اظهار کرد: از همه علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی خواست در چند روز آینده از ورود به غارهای رودافشان و بورنیک در استان تهران خوداری کنند تا شرایط ایمنی غار‌ها پس از وقوع زلزله تهران توسط کار‌شناسان مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران گفت: تعدادی از دفا‌تر خدمات مسافرتی تورهای طبیعت‌گردی از غار‌ها را برای روز جمعه یکم آذر برنامه‌ریزی کرده‌اند که می‌توانند به مسافران خود کنسلی برنامه بازدید از غار‌ها را اعلام کنند.

وی افزود: بعد از وقوع زلزله تهران هیچ گونه آسیبی به موزه‌ها و بناهای تاریخی استان وارد نشده است اما کمیته پدافند غیرعامل اداره‌کل در حال حاضر با تشکیل جلسه در حال بررسی آسیب‌های احتمالی به اشیای موزه است که ممکن است در هنگام پس‌لرزه‌ها و وقوع احتمالی زلزله در خطر آسیب باشد.

خسروآبادی گفت: بنا به ابلاغ ستاد مدیریت بحران تمام موزه‌ها و بناهای تاریخی استان تعطیل است اما آمادگی کامل برای اسکان هموطنان در محوطه موزه‌های تهران در مواقع بحرانی وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 1 دی 96، کد خبر:1607932 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین