پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستای صعب العبور استان از محل انرژی‌های نو تامین برق می‌شوند.

شعارسال: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستای صعب العبور استان از محل انرژی‌های نو تامین برق می‌شوند.

داود راهزادی افزود: روستاهای دور از شبکه، صعب العبور و پراکنده استان از انرژی های نو استفاده خواهند کرد که تاکنون 70 پنل خورشیدی در روستاهای سخت گذر و مناطق محروم استان نصب شده است.

وی بیان کرد: این شرکت بیش از 90 میلیارد تومان مطالبات مشترکین برق کهگیلویه و بویراحمد دارد که کمتر از 30 درصد خانگی و تجاری و مابقی از ادارات، صنعت و کشاورزی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کلیه روستاهای بالای 10 خانوار استان که تا قبل از سرشماری سال 95 دارای کد روستایی بودند، از نعمت برق برخوردار هستند. باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده سالانه روستاهای دارای کد روستایی باشند و استعلام های لازم را داشته باشند از نعمت برق برخوردار می شوند.

وی در خصوص برق دار کردن گلزارهای شهدا در سطح استان ادامه داد: روشنایی گلزار شهدای استان که در کنار شبکه برق باشند را تامین می کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کاهش تلفات انرژی در استان عنوان کرد: در پایان سال 92 کاهش تلفات انرژی در استان 24درصد بود که با تدابیر صورت گرفته و اقدامات انجام شده این میزان در سال گذشته به کمتر از 14 درصد رسیده است .

راهزادی اضافه کرد: بیش از 84درصد انشعابات برق استان کهگیلویه و بویراحمد خانگی است که بیشتر در روستاهاست و این امر کار ما را سخت کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 3 دی 1396، کدخبر: 96100301139، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین