پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
وزارت دفاع یمن از انهدام بیش از هزار و ۲۰۰ تانک و خودروی زرهی عربستان سعودی از آغاز تجاوز به یمن طی ۳ سال گذشته خبر داد.

شعارسال:وزارت دفاع یمن از انهدام بیش از هزار و ۲۰۰ تانک و خودروی زرهی عربستان سعودی از آغاز تجاوز به یمن طی ۳ سال گذشته خبر داد.

به نقل از المیادین، وزارت دفاع یمن امروز اعلام کرد که در جریان تجاوز ائتلاف حمله به یمن به سرکردگی عربستان سعودی طی ۳ سال گذشته بیش از هزار و ۲۰۰ تانک و خودروی زرهی و ۳۷ هواپیمای متعلق به ائتلاف سعودی از سوی نیروهای یمنی هدف قرار گرفته شده است و برخی از آنها منهدم شده اند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال ۹۴ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

این تجاوز نظامی، هیچ دستاوری برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی یمنی ها شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار3دی 96،کدخبر: 4181014 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین