پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۱۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه افزایش قیمت لبنیات طی روز‌های اخیر غیرقانونی است از برخورد جدی این سازمان با متخلفین خبر داد.

شعارسال: محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به گرانی محصولات لبنی در روز‌های گذشته اظهار کرد: به دلیل افزایش قیمت شیر و مواد لبنی در ۲ هفته گذشته جلساتی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برگزار شد و طی بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد افزایش قیمت‌ها موجه نبوده و غیرقانونی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: بر این اساس یک اطلاعیه مشترک از طرف سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان صادر شد که حتما باید قیمت‌ها به میزان قبل از افزایش برگردد.

اسفنانی تأکید کرد: سازمان تعزیرات اقدامات را برای برخورد با تخلفات احتمالی بازار محصولات لبنی آغاز کرده و تذکرات لازم داده شده است و اگر قیمت به صورت قانونی برنگردد سازمان تعزیرات برخورد خواهد کرد.

وی در پایان گفت: مردم در صورتی که تخلفی مشاهده کردند حتما با سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: ۶ دی 1396 ، کدخبر: 381154 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین