پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
رئیس بسیج ادارات خراسان‌جنوبی عدم‌ وجدان کاری را از منکراتی دانست که در سطح ادارات مشاهده می‌شود و تبیین کرد: تلاش می‌کنیم در سطح ادارات و‌ نهادهای خراسان‌جنوبی آن طور که شایسته است به ترویج معروفات و ترک منکرات بپردازیم.

شعار سالمهدی صادق‌احمدی صبح امروز در دیدار کارکنان بسیج ادارات خراسان‌جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در استان، از فعالیت ۲۵۰ حلقه صالحین در سطح ادارات و نهادهای خراسان‌جنوبی خبر داد.

وی مسؤولیت اصلی بسیج ادارات را خودسازی دانست و بیان داشت: علاوه بر این مهم توجه به امر به معروف و نهی از منکر و ترویج تذکر لسانی از برنامه‌های محوری بسیج ادارات در خراسان‌جنوبی است.
رئیس بسیج ادارات خراسان‌جنوبی اعلام کرد: طبق ابلاغیه مرکز، مصمم هستیم طی سه ماه باقی مانده از سال جاری، دو معروف خوش‌اخلاقی و اقامه نماز اول وقت را در ادارات نهادینه کنیم.
صادق‌احمدی عدم‌ وجدان کاری را از منکراتی دانست که در سطح ادارات مشاهده می‌شود و تبیین کرد: تلاش می‌کنیم در سطح ادارات و‌ نهادهای خراسان‌جنوبی آن طور که شایسته است به ترویج معروفات و ترک منکرات بپردازیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 6دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۰۶۰۰۰۴۹۵، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
راندمان ساعت کاری در ایران زیر نیم ساعته فکر کنم
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
وجدان کاری یه چیزیه که مدت هاست از ادارات ایرانی رفته بیرون و معلوم نیست که کی برگرده!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین