پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۵۰۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
جلسه علنی امروز مجلس بعد از سه هفته تعطیلی تشکیل شد؛ در طول سه هفته گذشته انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد و مسعود پزشکیان نماینده مجلس دوازدهم رئیس جمهور منتخب شد. امروز پزشکیان در جلسه علنی حضور پیدا کرد و روی صندلی نمایندگی خود در مجلس نشست.

شعارسال: مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب امروز یکشنبه ۳۱ تیرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و در صندلی نمایندگی خود نشست. رئیس جمهور منتخب در بدو ورود به مجلس با استقبال نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه شد. برخی از تحلیل گران این دیدار را زمینه تسهیل در فرآیند اخذ رای کابینه از مجلس می‌دانند.

تعداد بازدید : 0


قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب مردم، بابت حضور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، خیر مقدم گفت. وی افزود که با آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم که رئیس جمهور منتخب به عنوان فرزند مجلس که بیش از ۴ دور در مجلس شورای اسلامی بوده اند، در صحن مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند. از حضور ایشان مفتخر شده و به ایشان خیر مقدم می‌گوییم. آقای پزشکیان با روحیات خوبی که دارند بدون رعایت تشریفات و پروتکل‌ها در صحن مجلس حضور پیدا کردند که این رفتار انقلابی است، امیدواریم دولت و مجلس همین گونه در خدمت مردم باشند.

حضور پزشکیان در مجلس و دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم ( همکاران چند ماه پیش)

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه از مسعود پزشکیان بابت حضور در جایگاه و سخنرانی دعوت کرد. پس از سخنرانی رئیس جمهور منتخب وی بار دیگر به جمع نمایندگان آمد، نکته قابل توجه فیلم گرفتن و عکس یادگاری نمایندگان با رئیس جمهور منتخب بود که در پایان جلسه تبدیل به سلفی‌های متعدد نمایندگان با مسعود پزشکیان شده بود تا جایی که جلسه مجلس شورای اسلامی زودتر از موعد برای دیدار با رهبری به پایان رسید، ولی همچنان نمایندگان دور پزشکیان جمع شده و با او عکس می‌گرفتند.

حضور پزشکیان در مجلس و دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم ( همکاران چند ماه پیش)

حضور پزشکیان در مجلس و دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم ( همکاران چند ماه پیش)

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین