پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۶ شهرستان استان مشمول ایجاد اورژانس اجتماعی هستند که تا کنون پنج مورد آنها به بهره برداری رسیده است.

شعار سال: محسن ارشدزاده پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع بهزیستی و موسسه خیریه نجات قاضی جهان اظهار داشت: ۱۶ شهرستان استان مشمول ایجاد اورژانس اجتماعی است که تا پایان سال ۹۵ در پنج شهر این پایگاه‌ها ایجاد شد و ۱۱ مورد دیگر نیز در ۹ ماهه اول سالجاری در بیشتر شهرستان های استان تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون برنامه ششم در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر پایگاه اورژانس اجتماعی ایجاد خواهد شد، گفت: در این پایگاه‌ها خدمات مشاوره‌ای، مداخله در صورت بروز بحران خانوادگی و اقامت موقت افراد در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع اورژانس اجتماعی شهرستان آذرشهر خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم در صورت تامین اعتبار تا یک ماه آینده و در ایام دهه فجر نسبت به بهره برداری از اورژانس اجتماعی شهرستان آذرشهر در قاضی جهان نیز اقدام کنیم.

ارشدزاده در پایان اظهار داشت: همچنین در صورت ارائه طرح توجیهی توسط موسسات خیریه و یا شرکت های تعاونی، بازارچه دائمی فروش ویژه مددکاران بهزیستی در قاضی جهان ایجاد می شود و آمادگی داریم برای کارآفرینی و اشتغال بکار اعضای مددکار بهزیستی در قاضی جهان تسهیلات با سود شش درصد و قرض الحسنه اعطاء کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 7دی 96، کدمطلب:4185043، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
این اورؤانس های اجتماعی باعث میشه که کار این حوزه به دست افرادی نیفته که هیچ گونه سواد و فرهنگی در این زمینه ندارند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین