پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناسی دو تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی قزوین به مناطق زلزله زده کرمانشاه عزیمت می کند.

شعار سال: بهاره رحمانی در گفتگو باخبرنگار مهراظهارداشت: در پی وقوع زلزله در غرب کشور و استان کرمانشاه و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی برای تسکین آلام آسیب دیدگان و تامین نیازهای اولیه آنها از سوی بهزیستی استان ارسال شد.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم این مناطق درد و رنج ناشی از کشته و مجروح شدن وابستگان و خویشاوندان است که از دست دادن اقوام موجب بروز مشکلات روحی و روانی شدیدی می شود که کاهش این مشکلات اهمیت ویژه ای دارد.

رحمانی بیان کرد: در این راستا تیم های اورژانس اجتماعی با بهره گیری از روان پزشکان در این شرایط نقش بسیار مهمی در کاهش آلام روحی زلزله زدگان دارد که در این راستا نسبت به اعزام تیم های مددکاری اقدام کرده ایم.

اعزام دو تیم اورژانس اجتماعی به کرمانشاه

معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین یادآورشد: امروز چهارشنبه دو تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی استان قزوین به همراه هر تیم یک مددکار و یک روان شناس و راننده در مجموع شش نفر با دو دستگاه خودرو به کرمانشاه اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: این تیم کارشناسی در کنار ارائه مشاوره های روان شناسی نسبت به شناسایی کودکان بی سرپرست هم اقدام خواهد کرد.

رحمانی اظهارداشت: پس از اعزام اولین تیم اورژانس اجتماعی در صورت نیاز آمادگی داریم تا تیم های دیگری نیز به این مناطق اعزام کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:415 567، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین