پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای کمک به زلزله‌زدگان گفت: با اینکه کارهای خوبی انجام شده اما دستگاه‌های اجرای به صورت جزیره‌ای اقدام کردند.

شعار سالعلی اصغر طهماسبی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: در استان گلستان امکانات ناشناخته زیادی داریم که احصاء نشده است.

وی افزود: با اینکه کارهای خوبی انجام شده اما همه دستگاه‌ها به صورت جزیره‌ای اقدام کردند. اگر همین اتفاق در استان رخ دهد نیزهمین مشکلات را داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: در گرگان و گنبدکاووس، دو زندان داریم که بالغ بر 5 هزار زندانی در آن ها هستند که بسیاری از آنان افراد متخصصی در زمینه‌های مختلف هستند اما استفاده‌ای از آن ها نمی‌شود. می توانیم با همکاری دستگاه قضایی از مهارت و ظرفیت آن ها استفاده کنیم.

تهیه 10 کانکس برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

مختار مهاجر، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان نیز در این جلسه اظهارداشت: با توجه به وضعیتی که به وجود آمده است، جلوی اقدامات پراکنده را گرفتیم و چون کانکس موردنیاز و اولویت دار بود برای تأمین آن اقدام کردیم.

وی افزود: با توجه به برودت هوا، 10 کانکس دارای ساندویچ پنل با قیمت 5 میلیون و 300 هزار تومان سفارش داده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم که تا روز دوشنبه هفته آینده تهیه می‌شود. این کانکس‌ها 9 متری است و پس از تحویل برای ارسال به مناطق زلزله زده با سپاه استان گلستان هماهنگی می شود.

ارسال ماشین آلات بنیادمسکن استان به مناطق زلزله زده

محمدتقی زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه کار اسکان موقت و دائم روستاییان زلزله زده کرمانشاه از سوی دولت به بنیاد مسکن محول شده است، اظهارداشت: در همین رابطه بنیادمسکن کشور ساخت 8 هزار دستگاه کانکس برای زلزله‌زدگان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: کانکس‌ها در روستاها باید به گونه جانمایی شوند که بعدها به صورت انباری از آن ها استفاده شود اما در مناطق شهری، دولت کانکس‌ها را پس از آماده شرایط اسکان دائم جمع‌آوری می‌کند.

زمانی‌نژاد با بیان اینکه استان گلستان جزء استان‌های معین نبود ولی ماشین آلات خود را به منطقه ارسال کرده است، گفت: در حال حاضر 12 دستگاه کمپرسی، یک دستگاه بیل مکانیکی و 2 دستگاه لودر و 12 نیروی متخصص از استان در این مناطق حضور دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:1588298، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین