پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
امام جمعه قم گفت: شهر قم به دلیل موقعیت ممتازی که در تبلیغ و ترویج دین دارد از سال ها پیش و به خصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه دشمنان بوده است. در این سال ها هجوم بیشتری به سمت این شهر برای گسترش نمادهای فساد انجام می شود.

شعار سال: امام جمعه قم گفت: شهر قم به دلیل موقعیت ممتازی که در تبلیغ و ترویج دین دارد از سال ها پیش و به خصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه دشمنان بوده است. در این سال ها هجوم بیشتری به سمت این شهر برای گسترش نمادهای فساد انجام می شود.

 آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم در مصلای قدس این شهر با تسلیت وفات شهادت گونه حضرت معصومه (س)، افزود: باید مراقب باشیم و بصیرت خود را افزایش دهیم، چراکه دشمن همیشه به دنبال ایجاد فتنه جدیدی است.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* در فتنه، فضای اجتماعی به دلیل مخلوط شدن حق و باطل، غبار آلود می شود و طراحان فتنه با استفاده از سطحی نگری عده ای و کشاندن آن ها به خیابان ها، آشوب هایی را ایجاد می کنند که موجب آسیب دیدن نظام و کشور می شود. در بسیاری مواقع افرادی که به خیابان ها می آیند از پشت پرده طراحی های فتنه گران خبر ندارند و نمی دانند چه خسارتی را به کشور خود وارد می کنند.

* در هنگام فتنه اهل بصیرت نباید ساکت بمانند و اجازه دهند فتنه گران کیان نظام و کشور را در معرض آسیب قرار دهند.

* برای جلوگیری از بروز فتنه های جدید مسئولان کشور باید مطالبات مردم را در بخش های مختلف به خصوص در مساله معیشت جدی بگیرند و اجازه سوء استفاده از مسائل کشور را به دشمنان ندهند؛ در همین رابطه از رئیس جمهوری می خواهیم هرچه بیشتر برای حل مسائل مردم تلاش کند و دولت و مجلس در تعیین بودجه سال آینده نسبت به مساله اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توجه لازم را داشته باشند.

* نقد و نقدپذیری در جامعه خوب است اما تهمت و لجن پراکنی جایگاهی ندارد؛ باید از مسئولان نظام که از ابتدای پیروزی انقلاب در صحنه حضور داشتند به خاطر خدمت رسانی به مردم تشکر کرد و نسبت به اشتباهاتی هم که داشته اند نقد دلسوزانه کرد.

* شهر قم به دلیل موقعیت ممتازی که در تبلیغ و ترویج دین دارد از سال ها پیش و به خصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه دشمنان بوده است و در این سال ها هجوم بیشتری به سمت این شهر برای گسترش نمادهای فساد انجام می شود؛ برای مقابله با این توطئه دشمن، برنامه ای تدارک دیده شده که با همکاری مسئولان و مردم به اجرا گذاشته خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 8دی 96، کدمطلب:741604، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
همیشه بر لوح سپید لکه های سیاه بیشتر نمایان میشن! حکایت شهر قم هم همینه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین