پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برای معرفی بهتر امامزادگان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از مشارکت مردم و ظرفیت علما و بزرگان استفاده شود.

شعار سال: آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار اعضای هیئت امنای آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) اظهار کرد: سازمان اوقاف مجموعه اقدامات خوبی در راستای عمران وو آبادانی بقاع متبرکه داشته است.

وی افزود: هر جا که این سازمان وارد عمل شده و توسعه زیرساخت‌های بقاع متبرکه را در دستور کار قرار داده، شاهد اقبال و مشارکت مردمی نیز هستیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه امامزادگان پناهگاه امن مردم در مواجهه با طوفان مشکلات اجتماعی و فرهنگی هستند، گفت: لازم است از این ظرفیت‌های مهم فرهنگی و مذهبی برای برای خنثی کردن تبلیغات سوء دشمنان و فضای مسموم مجازی که سبب بروز مشکلات فرهنگی متعددی شده استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همچنین باید برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی که خواسته رهبر معظم انقلاب است، از ظرفیت علما و بزرگان استفاده شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری به برگزاری همایش بزرگداشت حضرت موسی مبرقع(ع) اشاره کرد و گفت: این اقدام می‌تواند گامی بلند در راستای شناخت بیشتر مردم از این امامزاده واجب‌التعظیم باشد.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: اجرای طرح توسعه این آستان مقدس نیز اقدامی مهم در معرفی این شخصیت بزرگ به شمار می‌رود.

وی احیا و معرفی شخصیت موسی مبرقع(ع) را بازتولید میراث شیعه دانست و تصریح کرد: آمادگی داریم به منظور معرفی این شخصیت بزرگوار، همکاری لازم را با اوقاف و هیئت امنای حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) داشته باشیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31 تیر 1396، کد مطلب: 4037842:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین