پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
حجت الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه وقف از احکام الهی است گفت: ظرفیت موقوفات و رقبات به بهره وری و فعلیت نرسیده است.

شعار سال: حجت الاسلام علی محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در ساری، شناساسی موقوفات و رقبات و برخورد با متخلفان را از جمله اقدامات اوقاف بیان کرد و گفت: وقف از احکام الهی است و به عنوان یک میرراث گرانقدری به ما رسیده است.

وی آماده سازی بقاع متبرکه و امامزادگان را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: موقوفات و امامزادگان ظرفیتی فراتر برای خدمت به دین و مردم دارد و امیدواریم با حمایت مسئولان از این ظرفیت عظیم بهره گیری کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، ارتقای بهره وری موقوفات، فعال کردن ظرفیت‌های رقبات و موقوفات در شهرستان‌ها از جمله اهدافی دانست و گفت: آبادکردن این موقوفات باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به وجود هزار و ۲۰۰ بقعه متبرکه در استان مازندران یادآور شد: هر سال باید آبادکردن موقوفات و رقبات انجام شود و بهره وری لازم از این ظرفیت صورت گیرد.

وی یادآور شد: ما چه کنیم که سرمایه ارزشمند خیران و وافقان به بهره وری مناسب رسد و برای رسیدن به این هدف نیازمند همکاری و پشتیبانی هستیم.

وی تصریح کرد: هرچه از سرمایه عظیم وقف درآمد داشته باشیم نتیجه و پیامد آن به مردم بازمی گردد و باید می‌توانیم آن را فعال کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر اینکه به حوزه وقف به عنوان سرمایه ملی نگریسته شود، افزود: ظلم و جفا به حوزه شده است و باید سرمایه وقف بالاتر از دیگر املاک باشد زیرا منفعت آن به جیب همگان می‌رود.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری در این مراسم به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران معرفی و از تلاش های حجت الاسلام ستار علیزاده تقدیر شد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 تیر 1396، کد مطلب: 4029020:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین