پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان اوقاف با بیان اینکه موقوفات حوزه‌های علمیه کمتر از ۲ درصد از سهم موقوفات کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: ۲ هزار موقوفه حوزه علمیه بدون شناسنامه است.

شعار سال: حجت‌الاسلام احمد شرفخانی درباره سهم حوزه‌های علمیه از سنت حسنه «وقف» اظهار کرد: موقوفات حوزه‌های علمیه کمتر از 2 درصد از سهم موقوفات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار موقوفه حوزه علمیه بدون شناسنامه است، تصریح کرد: تعداد زیادی از موقوفات حوزه‌های علمیه در کشور وجود دارد که به‌علت عدم آگاهی و اطلاع در سامانه موقوفات ثبت نشده‌اند و در طول زمان به فراموشی سپرده شدند و در حال حاضردر دست اشخاص قرار گرفته‌اند.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان اوقاف تاکید کرد: باید نقش سازمان اوقاف و امور خیریه توسط مُبلغان و طلاب در زمینه «وقف و موقوفات» شفاف‌سازی شود.

حجت‌الاسلام شرفخانی یادآور شد: بسیاری از مردم، سازمان اوقاف را هنوز به چشم اوقاف قبل از پیروزی انقلاب اسلامی می‌نگرند؛قبل از پیروزی انقلاب اسلامی واقعاً در حق وقف و موقوفات ظلم شده بود و این باید از ذهن افکار عمومی جامعه پاک شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 خرداد 96، کد مطلب: 1422491: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
سازمان اوقاف نیازمند مهندسی سازمانی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین